Dus zoals ik al zei: tijd voor een nieuwe geloof ik...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:Dat klinkt wel appart ja!
Wel grappig om te lezen wat dat bekappen betreft.
Mijn man doet er ooit meer als 20 per dag, zo van die dagen dat er alleen maar bekapt hoeft te worden.
Dan is hij weer blij met een beslagje tussendoor.
kvulden schreef:Fabster fijne vakantie.
DoubleVv waar is die leiding voor. Is dat een afvoer? Ik moet een afvoer graven voor mijn verharde paddock. 35 meter. De buizen kosten nog best wat voor zo'n stuk. En alleen de tegelkolk kost al 100 euro. Daar gaat het geld weer.![]()
Het heeft hier vandaag nog flink geregend. Mijn bak staat helemaal blank. Tijd voor voorjaar dan kunnen we beginnen om er wat aan te doen pfff. Volgende week de drainage buizen ophalen.
palousa_boy schreef:Staan er geen kolken op marktplaats? Of ga bij de gemeentedienst of straatwerker langs of die nog een oude hebben liggen die je eventueel over kunt nemen.
kvulden schreef:palousa_boy schreef:Staan er geen kolken op marktplaats? Of ga bij de gemeentedienst of straatwerker langs of die nog een oude hebben liggen die je eventueel over kunt nemen.
Marktplaats al vaak gekeken. Maar de gemeente of straatwerker zou ik nog kunnen proberen. En als iemand nog iets weet. Ik hou me aanbevolen.
kristelhans schreef:@Monmaster, wat leuk dat je al je klassen gaat trakteren! Doe ik nooit met mijn verjaardag haha! En je mag bij mij klagen als de voorspelling niet uitkomt.Ik poste de positieve voorspelling. Is wel zeer lokaal he... niet vergeten als je boos wordt!
Hier lekker een kruidkoek in de oven.. was vanmiddag even kippenvoer en vlas aan het kopen en bij 'mijn' winkel zit een grote molen en daar malen ze van alles... je kunt pannenkoekenmeel en meer dingen kopen en u hadden ze kruidkoekbeslag. Eitjes van onze kippen erbij. De keuken begint al heerlijk te ruiken!
palousa_boy schreef:Je hebt uiteraard verschillende soorten, met verschillende roosters en verschillende grootte en draagkracht.
Ik ken een paar welshjes en die galopperen er gewoon overheen en staan er vaak op zonder problemen.
je hebt het gezien kristel