Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvulden schreef:Ik heb een vraagje. Gezien ik er eigenlijk wel een paardje bij wil. Hoeveel grond hebben jullie in totaal en hoeveel paarden en of pony's heb je dan?
Ik heb in totaal ongeveer 1000m2. Hierop staat een inloopstal een verharde paddock. Een mestplaats een rijbak ( waar ze ook in loslopen. En 2 weide gangen. Heb nu een kwpn en een shetlander. Wil er nog graag een tinker bij. Mijn paarden zijn 21 en 27. En zou graag een wat jongere erbij zetten. Wat vinden jullie?
DubbelDun schreef:sneeuwpop schreef:ALs je de ruimte hebt is het de meest voorkomende maat, maar er zijn zat bakken van 30x15, 24x12 of zelfs vierkante....Een rijbak is al 800m2 . klopt je m2 wel?....
Het is dus maar net waar je hem voor gebruikt (en hoeveel ruimte je er aan kwijt wilt)
Wendy schreef:Iemand nog tips voor huismiddeltjes voor een ontstoken oog? Mijn ruin heeft het sinds gisterenochtend. Natuurlijk al een paar keer schoongemaakt en een vliegenkap op, maar het is zo sneu... als ik hem kan helpen om er sneller af te komen...