Overigens is ons gras mooi groen geworden en groeit het al weer goed na het vorige maaien. En dan hebben we niks gesproeid nog. Dan zie je wel dat de natte lente de natuur erg goed heeft gedaan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Gelukkig maar Lorette! Hopelijk valt het vanmiddag ook mee. Gewoon lekker een paar uur regen vind ik heerlijk, maar die absurde buien vind ik altijd spannend......
Mijn paarden blijven overigens wel altijd buiten, ongeacht het weer. Ze kunnen uiteraard wel zelf kiezen of ze in de schuilstal willen gaan staan.
Chasey schreef:Robijntjah, veel plezier in toverland.
Dais, O ja vezels is natuurlijk weer en ander verhaal. Lastig, ik heb geen idee eigenlijk. En een vrees dan?
Lynn, Een heuvel is erg leuk! Ben ook benieuwd naar je pad
DF, Leuke foto met de buurpaardjesBoon vindt het niet interessant.
Hier ook geen drup, wordt voor vanmiddag wel voorspeld. We wachten af. Ik hoop niet dat het precies op het moment is dat ik David naar de camping breng, de weer app zegt van wel..Maar wie weet lost het wel weer op.
De loonwerkers zijn weer druk, de roosters worden in de vijver gelegd. Ben zoooo benieuwd hoe het wordt!
edit. Straks kippengaas halen. De kippen moeten binnenkort opgesloten worden in het hok ivm inzaaien van alles. Zullen ze vast niet leuk vinden, want ze scharrelen om het hele erf.
Dat wordt wel even wennen dat ze straks opgesloten zitten in een ren. Maar het is even niet anders.
De ren moest er toch nog komen voor noodgevallen, vakantie etc. Komt naast de paddock.
Chasey schreef:Ja het zijn inderdaad wel een stelletje slopers![]()
Maar het is zo gezellig dat gescharrel om de deur.
Vanmorgen vond ik het niet zo gezellig, een schreeuwende kip onder het slaapkamer raam...Nog erger dan een haan!
kojack schreef:[***] schreef:Gelukkig maar Lorette! Hopelijk valt het vanmiddag ook mee. Gewoon lekker een paar uur regen vind ik heerlijk, maar die absurde buien vind ik altijd spannend......
Mijn paarden blijven overigens wel altijd buiten, ongeacht het weer. Ze kunnen uiteraard wel zelf kiezen of ze in de schuilstal willen gaan staan.
Wij hebben geen schuilstal of de mogelijkheid dat ze zelf naar binnen kunnen. Die van ons staan ook naast het bos en dan vind ik het wat spannend met onweer
kojack schreef:Die was vast heel trots dat ze een ei voor je had gelegd