Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Ik knip de takken die het draad raken en voer het aan de paarden. Los of in een snacknetje.
Ir111 schreef:Daihyo schreef:Ik knip de takken die het draad raken en voer het aan de paarden. Los of in een snacknetje.
idem hier, behalve het snacknet.
@Maartje: prachtig!! Wat voor vloer hebben jullie er in liggen?
Maartje1990 schreef:Ja erg blij mee! Zijn alleen een beetje dom geweest met de open makem van staldeur, dat is een klapdeur (dat moest ook) alleen je maakt hem niet open met zo'n buis waar je aan kuny trekken maar kunt hem alleen open en dicht maken vanaf de buiten zijde, dus we moeten er iets op gaan bedenken dat we het wel van de binnenkant kunnen sluiten en openenweet niet of zo'n trekbuis had gekund maar nu gaat het iig niet meer.
Maartje1990 schreef:Ir111 schreef:Platen of gestort? En het klinkt 'scherp' maar is dat ook zo?
Gestort en zeker niet scherp. Is gewoon niet dat spiegelgladde
Ir111 schreef:Ja, ik heb me een beetje bang laten maken dat het heel erg duur zou zijn. Eerst vragen en dan bang worden.
Cemlys schreef:Wauw mooi die stal, hebben jullie damwand buitenom? Hier is de oude stal nu afgebroken, nu nog wachten op de gemeente en verzekering maar we willen denk ik oderkant misschien steen en daarboven damwand (gepotdekseld) of misschien gewoon gemetseld. Twijfel twijfel. Wordt hier geen inloop maar aparte stallen, buiten mss wel een schuilst eraan of een afdak. Teveel gedoe met 2 dikkerds, jong spul en oude, allemaal moeten ze anders gevoerd en de ellende dat ze nu geen stal hebben
September wil ik met de paddockroosterpaddock beginnen. Best spannend of het wat wordt deze winter.
Maartje1990 schreef:Cemlys schreef:Wauw mooi die stal, hebben jullie damwand buitenom? Hier is de oude stal nu afgebroken, nu nog wachten op de gemeente en verzekering maar we willen denk ik oderkant misschien steen en daarboven damwand (gepotdekseld) of misschien gewoon gemetseld. Twijfel twijfel. Wordt hier geen inloop maar aparte stallen, buiten mss wel een schuilst eraan of een afdak. Teveel gedoe met 2 dikkerds, jong spul en oude, allemaal moeten ze anders gevoerd en de ellende dat ze nu geen stal hebben
September wil ik met de paddockroosterpaddock beginnen. Best spannend of het wat wordt deze winter.
Je bedoeld die zwarte wanden? Dat zijn gewoon van die stalwanden waar men ook gewone stallen van maakt.
Horsier schreef:Heel mooi geworden Maartje!
Ik heb ook deuren met zo'n sluiting. Ik kan ze wel van binnen opendoen omdat het bovenluik altijd open staat.
Maar bij mij gaven ze aan als ik zou willen dat er een sleuf in het kunstof kon met een pin aan de sluiting. Dan kan je hem van binnen open doen maar omdat er dan een knop aan de binnenkant zit die uitsteekt wou ik dat niet.
Jij hebt meer ruimte in de stal dus dan is het misschien minder erg.