Lynn_Nikita schreef:Hoe breed is het stuk met huis?
die strook is maar zo'n 13 meter breed.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Idifix schreef:[ [url=m/dQpNQw.png]Afbeelding[/url] ]
ik heb het zelf even ongeveer getekend want kreeg het niet gekopieerd van het plan. het rode vierkant word ons huis en het groene gedeelte de tuin. Het achterliggende stuk is vrij gaat over een 35 a40 are ongeveer.
het perceel loopt van de rechtse bovenhoek wel wat naar beneden (bergaf) dus mss moet ik daar rekening mee houden. het gaat over 2 d pony's. Ik zou toch graag een stal hebben, met een klein stukje voor waar ze op kunnen bij echt slecht weer liefst ook nog een rijbak(je) om wat te rijden ik rij enkel recreatief dressuur maar mss is dat wat veel gevraagd voor deze grootte qua perceel.. geen idee.
alle ideeen zijn welkom.
bedankt
Waaslander schreef:zou op dit perceel eerder voor een mini paddock paradise kiezen met ronddom dus een track zodat paardjes heel het jaar veel beweging hebben en de weide die dan overblijft ook in twee delen zodat een stuk kan herstellen. Track en paddock altijd bereikbaar en weide 2 uurtjes per dag om te snoepen
Idifix schreef:Waaslander schreef:zou op dit perceel eerder voor een mini paddock paradise kiezen met ronddom dus een track zodat paardjes heel het jaar veel beweging hebben en de weide die dan overblijft ook in twee delen zodat een stuk kan herstellen. Track en paddock altijd bereikbaar en weide 2 uurtjes per dag om te snoepen
Een van de 2 is grasgevoelig en de merrie neigt er ook wel naar maar in lichtere vorm dus voor het gras moet ik het niet doen, ze mogen het wel en zal het zo,goed mogelijk proberen bij houden maar vooral beweging dus. Wat bedoel je met een track ?