Ik pruts maar wat raak. Probeer wel zo strak mogelijk te leggen, maar ik ben helaas geen klusjesman.
Ik moet nog 2x een hoekjes van 0,25 m2, dan alles aandrukken en vlas erin
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Qua geluid, hardheid, etc. 

Klaar voor het warme weer! 
), en heb haar nu sliertjes aan een halster aangedaan want ze kreeg aan 1 kant een tranend oog... De pony slaat de vliegen/dazen wel met haar staart weg, die doe ik haar dekentje nog niet aan...
Vorig jaar kreeg ze wondjes van het masker dat ze toen op had, was nochtans gevoerd... En heb bewust voor die afstaande boog gekozen, want ze zit snel met haar wimpers in het net en dan begint ze alsnog te tranen, al hoop ik dat ze hiermee niet tegen een boom gaat schuren, want dan zal ik het snel mogen zoeken op de wei denk ik...

Ik probeer ze wel zoveel mogelijk zonder deken te zetten, maar als ze weer met opengesperde neusgaten nat van het zweet mij door het keukenraam staat aan te kijken moet ik zwichten en gaat de deken op... Nu staat ze, na vanmiddag in de stal te hebben gestaan, onder een dikke laag vliegenspray en enkel met haar vliegenfriemels op de wei, maar het waait hier ook een beetje, dus dan heb je toch minder dazen...
). Nu hebben we een dazenval en zwaluwen en we hebben tot nu toe vrij weinig dazen.
In het bos zitten er wel heel veel! Dus hopen dat dit zo blijft.