Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:@Dais: fijn voor Quinta, minder voor jou dus. Ik zou rustig aan doen anders heb je er alleen maar langer last van.
@lyn: heb je er last van als in uitzichtbeperking?? En wat voor bedrijfje gaat hij daar vestigen??
Je kunt bij de gemeente de afvraag inzien en als hij officieel als aanvraag is bevestigd (dus de gemeente gaat hem in behandeling nemen) kun je ook bezwaar aantekenen. In hoeverre die door de Gemeente als gegrond wordt verklaard is natuurlijk een 2e.
Zit er bijvoorbeeld een bedrijf-aan-huis vergunning op dat perceel en strookt die met wat er nu als bedrijf gaat starten of is het een perceel puur als woonhuis en blijft het dat ook volgens de aanvraag??
Lynn_Nikita schreef:Een andere optie zou misschien kunnen zijn dat de eigenaar van het bos alleen voor de nieuwe buurman zijn bosuitrit een belemmering gaat plaatsen*. Dan heeft de rest van de bewoners er geen last van.Hij wil ook door het bospad acher de huizen rijden maar de eigenaar van het bos dreigt al om er een slagboom of paaltjes te plaatsen
Dan kan dus niemand meer via de achterkant het perceel op.
Dais_ schreef:Fijn dat Grijs weer thuis af. Maar het is inderdaad wel slim om hem snel te ontdoen van zijn kerstversiering. Balen van je evenwicht, hopelijk is het snel over!
Belker,hoe was de schriktraining?
Manzano, ik heb eens spoelwormen gezien na ontwormen. Die waren ook echt smerig!
Leliesan, 9 bomen is de moeite! Is het de gevaarlijke esdoorn die je hebt staan?
Vanochtend had het ietsje gevroren, maar de paddock lag oké dus ik heb Quinta even gelongeerd. Mijn enkel vond dat alleen nog niet zo grappig dus nu lig ik met mijn pootje omhoog, maar ik ben blij dat Quinta weer wat gedaan heeft.
[ [url=m/9mlrCY.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelFun schreef:Wat leuk die fotoosDie handingen hingen te hoog voor hem