Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
AbbyBlues schreef:Faster. Doe je die hoeven helemaal zelf? Stoer hoor. Zou Ik ook wel willen kunnen.
Fabster schreef:Paar jaar geleden deed ik het zelf en liet ik de hoefsmit 2-3 x per jaar komen of alles nog wel goed ging. Toen kreeg ik erg last van mijn lijf. Dus toen kon ik dat niet meer doen. Dus de afgelopen 2 jaar heeft de hoefsmid het weer gedaan.
Maar ik ben een zeurpiet. Hij doe het net even anders dan ik het zou willen. Mijn lichaam gaat weer beter, dus ik doe het nu wer zelf, sinds een paar maanden. Hoefsmid kmt dit jaar 5 x en als het goed blijft gaan, wordt dat volgend jaar weer vermindert.
Iedereen kan het leren hoor AbbyBlues.
DubbelDun schreef:@Jadybabe: ziet er uit als een stevige jongen... wel een flink eind rijden voor een tractor. Je gaat hem niet over de weg naar huis halen zeker
AbbyBlues schreef:Dank je wel Fabster! Die website heb ik inderdaad al eens bekeken en gedacht wow, als ik ooit zover ben dan wil ik dat ook wel. Misschien toch maar eens gaan doen dan.
Wendy schreef:Minder leuk is dat een km verderop, aan dezelfde straat, mensen het hek van een weiland waarschijnlijk met opzet open hebben gezet, waardoor er vanmorgen 2 paarden op straat liepen. Dit werd gemeld op de dorps/buurtwacht app. Niemand heeft wat gezien helaas....