Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Opblaaskrokodil van zolder halen en klaar
Chasey! Voor jou echt vriezen. Schaatsen van zolder en hoppa!
chasey en joyce, wat een water! Dan viel het bij ons nog best mee. Twee plassen in de paddock maar ook wel op punten waar ik het verwacht had (doorloopplekken, die liggen net te laag). Beide te kleine plassen om te pompen, en eerder deze week was het na een nachtje droog ook weer weggetrokken. Wel even een plannetje maken om de boel aan te pakken deze zomer, want nog een jaar zo heb ik geen zin in (al hebben wij een banketstaaf hoeveelheid water in vergelijking met jullie foto's, dus eigenlijk mag ik niet klagen
) Selka schreef:[***] hopelijk geniet je van je chocolade en tv tijd!
Oh Joyce wat rot.. bizar veel water
, vond dat ik dat echt verdient heb. Ik ben tenslotte om 5:00 opgestaan vanmorgen
. En daarbij moet je elke dag een reden hebben om iets te vieren! Vandaag heb ik gevierd dat ondanks de storm, code geel en oranje, alles nog rechtop staat, de hond is opgevangen door het schapengaas en dat mijn kat zojuist toch besloten heeft om buiten zijn behoefte te gaan doen!
, wat een water! Dan mag ik echt nog niet klagen
.
Fabster! Dat ziet er ook grappig uit! En die lippen?!
Wist je dat over de grens een goede kliniek zit? Anders moet je al snel naar Emmeloord (of Wolvega, maar daar heb ik mindere ervaringen mee, wellicht omdat ik Tinkers/buitenpaarden heb), dat is een stuk verder rijden. In DL zijn ze wel nog meer van het principe eerst betalen en dan ophalen, maar als je van te voren aangeeft factuur te willen is dat meestal geen punt schijnt het.
Kan er wel om 11u weer terug in