Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anderhalf jaar geleden is mijn galblaas eruit gehaald nadat ik drie maanden lang steeds pijnaanvallen had. Sinds vorige week donderdag wederom last van aanvallen die daar toch wel heel sterk op leken. Bloed laten prikken, leverwaarden bleken wat verhoogd. Vandaag (dat was een gelukje, ik belde net voor een afspraak nadat iemand afgezegd had) al een echo gehad en maandag krijg ik daar de uitslag van. Waarschijnlijk toch weer galstuwing... Hoop dat het de komende dagen iets beter gaat, verdroeg gisteren echt bijna niets meer qua eten. Belker schreef:Gadver Laurie. Dat is minder. Sommige organen “kun je missen” maar je merkt het toch als ze eruit zijn. Hopelijk valt de uitslag mee.
Ik gebruik gemalen mariadistelzaad om mijn lever te ondersteunen. Werkt bij mij goed.
Morgen heb ik een crossles, zaterdag niks en zondag in Brummen op een wedstrijd kijken. Verder vooral even bijkomen want maandag mag ik weer werken.

. Ik heb ze langs laten komen en sindsdien komt ze geregeld langs. Ze wil gewoon heel graag helpen en rijden is geen prioriteit voor haar. Ze is 13 jaar, maar echt een paardenmeisje in hart en nieren. 

Paard doet verder ook niets, dus alles aan training is meegenomen. En zo is onze deal ook. Ik kom als het me toevallig past en anders niet. Op locatie komen is voor mij uiterst onpraktisch en daarom heb ik ook graag dat de paarden bij mij op stal komen voor training. 
)