Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoop dat hij er geen gewoonte van gaat maken. Klinkt wel alsof hij al iets gezelliger wordt.
ik heb nog een cementkuipje met het idee van 'dat komt wel een keer'. Idem voor het hooi, dat ligt nu nog op de grond en wordt dus een grote zooi, maar ik ben er nog niet over uit hoe ik het wel wil
ik heb liever niet dat ze alleen maar uit een hangend hooinet eten; een hooibak zou kunnen, maar moet wel zwaar genoeg zijn dat shettie hem niet om kan gooien, en laag genoeg dat hij er goed bij kan. Dan heb ik ook nog estetische eisen, want zo'n plastic pallet vind ik niet mooi om tegenaan te kijken
hij rent dan echt met zulke kracht weg dat ik hem gewoon echt niet kan houden.
.
.
_Penotti schreef:Ja grappig en je zit hemelsbreed 25 hier vandaan of zo
Net waar de bui valt dus...en dat is niet hier
Al geeft hij nu aan dat het om 6 uur gaat regenen, nou kom maar op
Vandaag zou het wel los gaan geloof ik, maar ik zit nu in Venlo dus kan het niet zien haha

fokfanaat schreef:maartje effe een kleine tip, pas vastzetten als de klep omhoog is, er zijn nare ongelukkigen gebeurd met dieren die de stang eruit wippen en dan aan het touw hangen met de achterbenen naast de klep.

Maartje_M schreef:Vind ik wel een goede vraag Marloes, dan kun je er inderdaad nooit 2 op zetten. Ik heb nog niet heel vaak een paard geladen maar kan me niet herinneren het ooit anders gedaan te hebben dan zo, maar ik sta altijd open om te leren
Voor het alleen laden oefenen had ik ongeveer hetzelfde bedacht als jij, maar dan met de longeerlijn: mee er op lopen, lijn om de stang maar die dan dus zelf wel vasthouden en naar achter lopen om daar de stang vast te maken. Denk met name met Elevada dat dat wel fijner is