[***] schreef:Zijn die luizen ook echt zichtbaar als je met je hand onder de stok veegt? Ik zie nl niks..... Denk wel van alles te voelen kriebelen, maar dat kan ook suggestie zijn.
Fijn dat puppy paard zo braaf is bij de smid
Is er behalve "hok in de fik steken" nog iets anders dat ik tegen bloedluis kan doen?
Hebben jullie iets zoals Aveve? (boerenbond) kan je tal van middeltjes halen tegen bloedluis, oa poeder. En verder inderdaad goed alle kiertjes dichtstoppen. Las laatst nog een blog waar ze als bodembedekking in het hok zaagsel deden en dit mengde met as uit de kachel, dat zou ook goed helpen (?)
). Uiteraard ook met hulp, maar meestal loopt het allemaal best los. Als ik het niet meer weet, vraag ik iemand om mee te kijken. Ik mennog niet buiten met hem, maar loop heel wat kilometers in menpositie met hem. Dat ik niet veel van mennen weet, zegt natuurlijk niet dat ik niks van die pony weet. En dubbele lange lijnen doe ik ook heel veel, dus ik kan wel iets. Alleen dat tuig is even een puntje, ja
na een uur was ik het echt helemaal zat en merkte ik ook aan mezelf dat ik niet meer rustig zou worden. Dus afgestapt en het rondje gaan lopen. Kijkt ze me gelijk aan van zo dit is toch veel gezelliger
tot iets over de helft gelopen (en bosbessen gegeten
) opgestapt en alle problemen waren de wereld uit! Moest zelfs een paar keer afremmen! Meerdere stukken gegaloppeerd en dat is haar moeilijkste gang. Toen we het bis uitkwamen was daar een reuzetractor bezig de sloten leeg te zuigen of zo iets waar we op een meter langs moesten. Ook geen probleem
Maf beest

(dus de accu van hem is schijnbaar ook leeg
) 
goede training voor de paarden zullen we maar zeggen.