Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ir111 schreef:Het punt is dat de 2 poorten 40 meter uit elkaar liggen. Dus ik heb echt 2 timers nodig. Die wil ik graag tegelijk open laten gaan. Anders ontstaat er aan 1 kant een fuik waarin gedoe kan ontstaan.
posje schreef:Aan het touwtje waar normaal het deurtje van het kippenhok zit hebben wij een pin gemaakt. Die zakt in een oog waar draad in zit. Beetje onduidelijk verhaal. Ik zal later even een foto maken.

wel vervelend van Diekke. Hopelijk valt het mee!
Ir111 schreef:posje schreef:Aan het touwtje waar normaal het deurtje van het kippenhok zit hebben wij een pin gemaakt. Die zakt in een oog waar draad in zit. Beetje onduidelijk verhaal. Ik zal later even een foto maken.
Ik denk dat ik t idee snap maar ben heel benieuwd naar de foto.
Klinkt als een goede oplossing namelijk. Later ook nog inzetbaar om evt hooinetten te laten zakken enzo.
@Lorette, die had ik gezien maar die vind ik wel erg ad prijs, zeker omdat ik er 2 nodig heb.

posje schreef:
posje schreef:
Wij hebben eerst de schuren en het paardenstuk opgeknapt. Nu -ruim 6jr later- zijn we bezig met het huis. First things first he?