Maar je hebt ook heel wat op je bordje gehad.
Fijn dat het werk mee wil denken. Probeer je ook niet een soort schuldig of zo te voelen dat je nu thuis bent.
Maar lekker rustig aan je dingetjes wat doen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dais_ schreef:Boemel, veel sterkte! Verplicht even gas terug dus.
Gedver, een dode vogel in het hooi. Ik heb er steeds adders? in. Het is Duits Kruidenhooi maar het zijn bijzondere kruiden met die gekke slangetjes er steeds in
vies ook!
Marit, wat leuk met dat blok! Zelf gemaakt of zelf gekocht? En handig om nu stroom en water bij de hand te hebben![]()
Bij ons doet de stroom het niet meer buiten en de paardenstallen. Zo totaal niet handig. Gelukkig is het volle maan dus buiten mis ik nu niet echt verlichting:D
MaritB schreef:Dais_ schreef:Boemel, veel sterkte! Verplicht even gas terug dus.
Gedver, een dode vogel in het hooi. Ik heb er steeds adders? in. Het is Duits Kruidenhooi maar het zijn bijzondere kruiden met die gekke slangetjes er steeds in
vies ook!
Marit, wat leuk met dat blok! Zelf gemaakt of zelf gekocht? En handig om nu stroom en water bij de hand te hebben![]()
Bij ons doet de stroom het niet meer buiten en de paardenstallen. Zo totaal niet handig. Gelukkig is het volle maan dus buiten mis ik nu niet echt verlichting:D
Manlief is erg handig en maakt deze naar wens![]()
Die is mooi gegroeid Marjan! Ik ben gek van Welshjeswil er ooit nog 1 weer, maar dan wel 1 die goed loopt
Dais_ schreef:Hier waaide het vannacht net zo hard als met storm Isha. Wat een wind.
Kojack, goed idee om te emigreren! Waar wil jij heen?
Mij lijkt spanje wel wat. Mijn paarden terugbrengen naar hun geboorteland
boemel schreef:Oh bah een dooie vogel. Goed dat de paarden het aangaven.
Let goed op jezelf Marjan.
Hier ook al tijden megadruk en stressvol op het werk, gedoe binnen de familie, overlijden van katten Mouse en Luna, grote zorgen om Mirtje. Onverwachts ontslag van mijn vriend was een soort druppel, waardoor ik alleen nog maar ‘aan’ sta en amper slaap. Ook met slaapmedicatie niet.
Gisteren ben ik door mijn bedrijf 100% ziek gemeld, omdat ze bang zijn voor een serieuze burn-out.
Ik hoop dat ik nu weer tot rust kan komen en niet ieder uur van de nacht klaar wakker ben.
Hopelijk binnenkort zonder slaapmedicatie en minder pijnstilling.
Ik heb nu onverwachts veel tijd voor de paarden, maar dat voelt voor nu helemaal nog niet goed.
Ik heb ze deze week nog amper gezien, mijn vriend heeft ze volledig gedaan.
Ik heb dus nog wel wat in te halen met ze