[***] schreef:Hilary op vakantie is het toch de bedoeling dat je uitslaapt???? Geweldige foto's weer voorbij zien komen![]()
![]()
.
Ik moet nog gaan slapen

Grand Canyon

Petrified Forest

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Hilary schreef:Ik ben wel op vakantie (vandaar ook de briljante tijden waarop ik hier rondgang, haha).
Oeh Caily, springtalentjes!
Fabster, ziet er netjes uit, maar het borsttuig mag wat mij betreft wel een stuk omhoog en handschoenen aan en een open teugel ipv gesloten
Fabster schreef:Ik heb handschoenen aan (ze zijn doorzichtig). En ik weet niet wat een open teugel is. Deze zat bij het tuig.
De instructrische had het ook al over het borsttuig. In stilstand en zonder band zit hij goed. Maar in beweging met band trekt hij omlaag. Zal nog eens met haar overleggen. Ik heb er geen verstand van.
[***] schreef:Solleke_Noah schreef:[***]: in het "wild" zitten de kipjes in een boom om zich te beschermen tegen roofdieren snachts
Ja klopt, dat weet ik , maar ik begrijp niet waarom ze eerst gewoon steeds in het hok gingen 's nachts en dat ze van het ene op het andere moment in de boom gaan zitten?
Solleke_Noah schreef:Oooh zo. Heb je de kipjes al lang? Misschien hebben ze nu de boom ontdekt en voelen ze zich meer op hun gemak, dus is de boom aantrekkelijker geworden?
sakvis schreef:Fabster, wat een geinige pony zeg! Ik vind schimmels![]()
Wel moet je tuig anders. Als eerste, je borsttuig, dat moet omhoog. Ik vraag mij af of het borsttuig niet te klein is voor de pony. En dan je broek, die zit verkeerd omHet deel dat nu over de rug ligt, moet achterlangs de kont van de pony. Het deel dat nu achterlangs de kont gaat, dat moet over de rug komen.
en je strengen mogen niet binnendoor door de broek naar de sleep. Ik snap die redenatie, anders hangen de strengen nogal laag, maar daarvoor is de broek niet.
En ik verwacht dat je leidsels te kort zijn, voor als je straks op de kar zit.
Verders hier ook druk en lekker aan het werk met de paarden.
Fabster schreef:Tnx voor de tips. Broek wist ik niet meer, dus heb het onderlegde deel over de rug gedaan. Maar andersom dus. Ik weet echt niks van mennen. Maar ik ben lerende. Hoop niet dat alles te klein/kort is. Dit is maat pony. Anders krijg ik maar Cob en dat is veel te groot.