Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Ooooh mag ik nog even klagen over het weer? Er staat hier een stevige oostenwind, ik zit lekker binnen met mijn voetjes op de vloerverwarming, maar ik moet nu echt naar buiten om te gaan rijden...…. Ik heb zo geen zin om al die kleren weer aan te trekken, muts, handschoenen, jas, shawl enz. Kan me bijna niet bewegen en alles kost extra moeite. Daarnaast worden mijn evengoed koud als ik de trailer moet aankoppelen en op de één of andere manier kan ik eigenlijk niets als ik handschoenen aanheb. Een hoofdstel omdoen is een hele prestatie met handschoenen aan.
Maar goed, ik geef mezelf NU een dikke schop onder mijn kont en ga mij omkleden.
Klaagmodus weer uit.
JudithO schreef:Tegen mollen gebruik ik gewoon klemmen. Eerder van alles geprobeerd en niks werkt behalve een simpele klem.
Carbid vind ik pas echt sneu. Je vergast ze gewoon in feite. Dan kunnen ze beter gewoon in 1 klap dood zijn, voelen ze niks van.
Jolynne schreef:Wij hebben zoiets: werkt met trillingen. Sindsdien hebben wij nooit meer last gehad van molshopen!
https://www.agrishop.nl/voordeelset-2x- ... wGEALw_wcB
Azmay schreef:Ze is ook zuur als je haar achteruit wil laten gaan