Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Caily schreef:Ik zou je gewoon hooi, droog, adviseren waaslander, daarmee verdwenen bij mij bij nagenoeg alle paarden de problemen. Een worminfectie of zand in de darmen kan ook dunne mest veroorzaken. Dunne mest is altijd gevolg van... persoonlijk zou ik verder kijken dan dingen als yakult.
Lizy gefeliciteerd!
Tinky, had je nog geen pb gestuurd, maar hij had helaas de voorraad al vergeven, sorryen
voor iedereen!
Waaslander schreef:zit nu vooral te tobben dat Jack zo een diarree heeft, net een weekje met vakantie geweest en is veel erger geworden ondertussen, ga nu stoppen met voordroog en overschakelen op gewoon hooi ook al is dit eigenlijk nog wat te vers. Gisteren ook begonnen met Yakult, lijkt precies al te beteren... wie weet? iemand nog ervaring mee?
Waaslander schreef:zit nu vooral te tobben dat Jack zo een diarree heeft, net een weekje met vakantie geweest en is veel erger geworden ondertussen, ga nu stoppen met voordroog en overschakelen op gewoon hooi ook al is dit eigenlijk nog wat te vers. Gisteren ook begonnen met Yakult, lijkt precies al te beteren... wie weet? iemand nog ervaring mee?