Zapje schreef:Wat een leuk weekend Karin! Geen tips voor de ballen, zijn nieuw voor mij.
Ik heb een probleem met de boiler. Ding van +2000,- net geplaatst in de stal/schuur door elektricien. Zegt die man dat het niet kan omdat de schuur niet vorstvrij is. Deze boiler kun je niet zelf leeg laten lopen. Zou fijn zijn als hij dat voor het plaatsen had gezegd. Want wat nu? Ding maar naar binnen de enige oplossing? Daar gaat mijn warm water in de schuur...
Verkoop vd jonge pony gaat ook nog niet vlot. Echt een mooie, gezonde palomino pony dus valt me wat tegen. Rechte benen, goede hoeven, lange manen. Makkelijk, beweegt heel stabiel en toch met veer. Kreeg een bod van wel 700. Werd bijna boosGa er denk ik maar een marktplaats adv aan wagen.
Hier vlakbij is die hond geschoten door een jager. Erg vreemd verhaal.
Kan er niet iets van een ombouw of isolatie omheen gebouwd worden zodat hij vorstvrij blijft?
Per ongeluk ook in een pb naar je gestuurd, foutje sorry.
Ga er denk ik maar een marktplaats adv aan wagen.
Gaat al goed sinds 2012 (en het is zelfs ook nog dezelfde wasmachine (uit 2004...) )
Heel fijn! Heb het idee dat de winter best koud is dit jaar? Ik heb in elk geval kunnen concluderen dat het flink kan vriezen in de schuur (best open gebied). De opties lijken te zijn; ombouw maken om boiler, evt met vorstbeschermerkacheltje. Weet nog niet of ik dat doe, ik kan niks zelf en uitbesteden maakt het duur. Ik wilde iets simpels, maar dat is mislukt. Deze week maar overleggen met de electricien.