Wij hebben de stal zo.
Lijken vanaf buiten 2 aparte boxen, maar is in werkelijkheid 1 stal van 25m2
We splitsen m nu nooit, maar ook wij gaan voor de optie splitsen met elastieken of een balk mocht het nodig zijn ivm andere voerbehoefte of blessure.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:[ [url=m/i2Obxw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben de stal zo.
Lijken vanaf buiten 2 aparte boxen, maar is in werkelijkheid 1 stal van 25m2
We splitsen m nu nooit, maar ook wij gaan voor de optie splitsen met elastieken of een balk mocht het nodig zijn ivm andere voerbehoefte of blessure.
[ [url=m/vX1M0F.jpg]Afbeelding[/url] ]
manzano schreef:Je kan redelijk goed verschil zien tussen hond en wolf. Niet perse de grootte, maar wel de vorm.
Hier loopt hij ook wel rond weet ik. De eerste foto in NL van aantal jaar terug was hier in het buurtje.
Ik heb 2 individuele inloopstallen van 3 x 4. Misschien als ik ooit geschikte paarden heb haal ik de tussenwand er tussenuit en wordt het 1 grote paddock met inloopstal en schuilstal. Maar nu kan dat nog niet. Het is wel altijd even oppassen dat ze niet bij elkaar de paddock in schieten, want 2 paarden in 1 box is geen succes.
Robijntjah schreef:hier 4 schuilstallen en een overkapping. Waar we ook veel voeren met dit weer. Brrrr.
Dais_ schreef:manzano schreef:Je kan redelijk goed verschil zien tussen hond en wolf. Niet perse de grootte, maar wel de vorm.
Hier loopt hij ook wel rond weet ik. De eerste foto in NL van aantal jaar terug was hier in het buurtje.
Ik heb 2 individuele inloopstallen van 3 x 4. Misschien als ik ooit geschikte paarden heb haal ik de tussenwand er tussenuit en wordt het 1 grote paddock met inloopstal en schuilstal. Maar nu kan dat nog niet. Het is wel altijd even oppassen dat ze niet bij elkaar de paddock in schieten, want 2 paarden in 1 box is geen succes.
Die van mij frommelen zichzelf geregeld in een stalletje van 3x3. Staan ze daar te mutsen
En ineens willen ze er allebei tegelijk uit en dat gaat dan niet lekker.
Moska schreef:Wolven. Dat is denk ik ook iets waar ik rekening mee moet gaan houden. Geen idee eigenlijk of die ten noorden van de A7 al gespot zijn. Ben gisteren wat aan het knutselen geweest met het idee voor de stallen en uitloop. Zit nu te denken aan een hoek die als voerplek en schuil/schaduwplek kan dienen. En dan twee boxen met aan twee kanten deuren en/of ramen. De plaatsing is dan dusdanig dat de paarden vanuit het weiland altijd toegang hebben tot de stal. En in de winter een langwerpige uitloop en misschien (afhankelijk van of het mag en haalbaar is) een grote paddock langs (de nog aan te leggen) rijbak van 10x40. Leuk werk dit!
[ [url=m/4BuIzw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lynn_Nikita schreef:Robijntjah schreef:hier 4 schuilstallen en een overkapping. Waar we ook veel voeren met dit weer. Brrrr.
Doe jij niks met risico op de wolf? Ik heb nu een extra hoge poort besteld, achter is alles nu 180 hoog en de stal heb ik nu zo dat die tzt ook dicht kan. Wolf is nog niet hier maar zit zowel Noord als westelijk 30 tot 40 km bij mij vandaan