Wij hadden zelfs een plas in de paddock vannacht
Was vanmiddag al weer weggetrokken gelukkig. Overigens wel op een plek waar ik 'm verwacht: net bij de doorgang van het stoepje de paddock in. Weet ook gelijk wat we dit voorjaar gaan doen: stukje afgraven en bak zand erbij. Het ligt nu net iets te laag.
Nou, mijn ruin vond het spannend vannacht en begon toch maar te rennen. Aangezien de rest hem ziet als leider (ook al is hij enigszins waardeloos als leider, sorry beest), gingen de drie merries meedoen. Dus ruin aan een touwtje geklikt en op een hooibak gaan zitten. Vers hooi in de hooibakken, toen gingen twee van de drie merries hooi eten en mijn ruin uiteindelijk dan toch ook maar. Hij stond mooi aan beide zijden geflankeerd door z'n meisjes. De Shet stond langs het draadje vuurwerk te kijken en trok zich van de rest niks aan
Vandaag vond ik ze best rustig, totdat iemand bij een boerderij verderop (300 meter hemelsbreed, denk ik) nog een flink stuk vuurwerk ging afsteken, soort mitrailleurschoten. De pony's stonden net hun voer te eten in de stallen, het geknal kwam van achter de stal dus gingen ze met z'n allen aan de kletter.