Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zammie schreef:Voor degenen die het nu al in de bak hebben liggen.... Hoe houdt het zich met deze extreme regen van de afgelopen tijd? Nog steeds geen blub?
Op zich heb ik een heel goede bak, maar de regen van de afgelopen weken, tja.... Kan er nu dus beter niet in rijden, want dan wordt het wel een blubbedoening.
Iloonie schreef:Zammie schreef:Voor degenen die het nu al in de bak hebben liggen.... Hoe houdt het zich met deze extreme regen van de afgelopen tijd? Nog steeds geen blub?
Op zich heb ik een heel goede bak, maar de regen van de afgelopen weken, tja.... Kan er nu dus beter niet in rijden, want dan wordt het wel een blubbedoening.
Ik heb geen blub, nog steeds goeie bak.. maar de afwatering was voorheen ook goed.
DubbelDun schreef:Ik zit wel met dat 'verteren' verhaal.
Op de ene site lees je dat het juist gebruikt wordt omdat het niet verteerd (neemt geen vocht op dus verteerd niet c.q. zeer langzaam), op de andere site lees je dat het juist wel verteerd.
Dus ik vraag me af of die vezels niet aan eea procedé worden onderworpen om ze juist wel of niet te laten verteren ??
moreson schreef:ik heb bakken gezien die al 8 jaar met kokosvezel lagen en waar ze na 8 jaar dus 1 baal aan toevoegden.
russel schreef:moreson schreef:ik heb bakken gezien die al 8 jaar met kokosvezel lagen en waar ze na 8 jaar dus 1 baal aan toevoegden.
russel schreef:Zijn dat dan de zelfde bakken die jij bedoelt? Ben jij van kokosvezels.nl?
moreson schreef:russel schreef:Zijn dat dan de zelfde bakken die jij bedoelt? Ben jij van kokosvezels.nl?
Uhhmm, ik was ca 15 jaar geleden een van de eerste die met kokosvezels experimenteerde in buitenbakken, en ja ik ben van kokosystems, en nee ik zit niet op deze topic om handel te stimuleren!
Ik heb zelf paarden gehad en vind het gewoon leuk om dit te doen. Omdat ik jaren in Afrika gewoond heb (waar ik paarden had en buitenbakken met kokosvezel;)en mijn medewerkers niets met paarden hebben ,dus vandaar dat zij er ook geen aandacht aan gaven. Maar sinds ik terug ben in Nederland en zie dat er veel misvattingen zijn v.w.b. kokosvezel wil ik ff één en ander recht zetten
Vandaar ook dat ik deze topic in de gaten houd sinds vandaag om de lijst met veel gestelde vragen aan te vullen op de site http://www.kokovezels.nl!Dus mail gerust naar rene@kokosystems om je vragen beantwoord te krijgen
moreson schreef:russel schreef:Zijn dat dan de zelfde bakken die jij bedoelt? Ben jij van kokosvezels.nl?
Uhhmm, ik was ca 15 jaar geleden een van de eerste die met kokosvezels experimenteerde in buitenbakken, en ja ik ben van kokosystems, en nee ik zit niet op deze topic om handel te stimuleren!
Ik heb zelf paarden gehad en vind het gewoon leuk om dit te doen. Omdat ik jaren in Afrika gewoond heb (waar ik paarden had en buitenbakken met kokosvezel;)en mijn medewerkers niets met paarden hebben ,dus vandaar dat zij er ook geen aandacht aan gaven. Maar sinds ik terug ben in Nederland en zie dat er veel misvattingen zijn v.w.b. kokosvezel wil ik ff één en ander recht zetten
Vandaar ook dat ik deze topic in de gaten houd sinds vandaag om de lijst met veel gestelde vragen aan te vullen op de site http://www.kokovezels.nl!
Dus mail gerust naar rene@kokosystems om je vragen beantwoord te krijgen
russel schreef:Ik vind het echt moeilijk hoor, nu met deze regen, zegen ik de regen![]()
Ik heb een uitstekende bak, lijkt wel eb en vloed op zijn best, maar straks als het droger wordt, dan heb ik ook weer het probleem, heb nog even de tijd, maar gunst het kost al zoveel geld allemaal, moet er niet aan denken om met een teleurstelling te komen te zitten... zie mij al al die bende er uit laten halen....
Heb nu 2 balen Ageterberg, dan weet ik wat ik heb, maar is niet genoeg, dus of een paar balen kokos er bij of een paar balen agterberg er bij , maar heb al gezien dat de kosten nagenoeg gelijk liggen.....wat is safe...