philipoom schreef:Noetanchamon schreef:Bij mijn pownie waren we net op tijd he?
Ja we hadden het niet veel later moeten doen
Wat een geluk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
philipoom schreef:Noetanchamon schreef:Bij mijn pownie waren we net op tijd he?
Ja we hadden het niet veel later moeten doen
Noetanchamon schreef:De dierenarts zei over mijn pownie dat ie misschien de komende 10 jr niet meer hoeft toen ik zei dat er volgens mij in 10 jr niets aan gedaan was...
Schoon = schoon lijkt me
).
. Hij is niet gemeen, maar laat de boel gewoon niet zien.
)
.
. frankiej schreef:mensen waar hebben we het over? Paarden in de natuur gaan toch ook niet bij mekaar het zaakje schoon staan likken.
ztugwell schreef:frankiej schreef:mensen waar hebben we het over? Paarden in de natuur gaan toch ook niet bij mekaar het zaakje schoon staan likken.
maar hun gaan ook op een merrie waardoor hun piemeltje weer schoon word.
frankiej schreef:mensen waar hebben we het over? Paarden in de natuur gaan toch ook niet bij mekaar het zaakje schoon staan likken.
Noetanchamon schreef:frankiej schreef:mensen waar hebben we het over? Paarden in de natuur gaan toch ook niet bij mekaar het zaakje schoon staan likken.
Wie heeft het hier over likken??
Zoals geschreven wordt een paard in de natuur ook niet geruind en zijn het juist de ruinen die de meeste problemen hebben.
Squit schreef:eigelijk heel slecht he dat 9 van de 10 mensen het niet doen..
als je eens nadenkt zelf maak je je zelf ook schoon..
dus waarom niet van je paard???
je paard kan het niet zelf dus moet je wel even helpen..
Emilia schreef:Squit schreef:eigelijk heel slecht he dat 9 van de 10 mensen het niet doen..
als je eens nadenkt zelf maak je je zelf ook schoon..
dus waarom niet van je paard???
je paard kan het niet zelf dus moet je wel even helpen..
Ik doe het ook niet bij mijn ruin maar zijn ding is ook gewoon niet smerig..Geen idee hoe hij hem schoon houdt