DubbelFun schreef:Cuties...
Hadden ze het hier al achter de rug ?? Ze zitten zo rustig.
Ja het was al achter de rug hier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelFun schreef:@DP: daar kan ik me wel iets bij voorstellen hoor. Ik ben als kind eens gebeten door een zwarte newfoundlander en heb nog steeds iets tegen dat ras en zwarte honden in het algemeen.
En of de duvel er mee speelt... als ik op de hei een probleem heb met een loslopende hond is het áltijd iets wat in die categorie valt.
DubbelFun schreef:Miezertje viel mee en de bak was ook nog mooi vlak, dus weinig te harken.
Peps is gek op wortels, maar niet uit paarse handenHoodies zijn ook al niet zijn ding
@DP: ik vroeg me al hetzelfde af, dus [ Afbeelding ]
Foreverkliek schreef:Die van mij hebben serieuze issues met me als ik een heksenhoed op heb
Foreverkliek schreef:Die van mij hebben serieuze issues met me als ik een heksenhoed op heb

.
Gelukkig paard nog ergens gevonden. Hoofdstel stuk, beugelriem kwijt. Ik heb nog geprobeerd om wat mensen te bellen om me op te pikken, maar ik kreeg niemand te pakken, dus dat werden lange kilometers... Ik ben na die val een hele tijd bij de fysio geweest, want mijn eens gebroken rug vond het niet meer leuk.
.
ook in de bak kan het nl best mis gaan. Heb nog niet zo lang geleden mijn man moeten bellen omdat Sam half over me heen gerolt was. En dat was niet mijn zorg. Wel dat hij bloedde aan zijn mond en ik niet meteen op geraakte om hem na te kijken.
(hij bleek een mini snee in zijn lip te hebben, ik een breuk in mijn kuitbeen, een gekneusde onderrug en schouder en een tweetal ribben die gebroken waren bleek later op de RX’en.