Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
d4rkhorse schreef:dankjewel allemaal![]()
ik ga eens kijken naar zon bakhoe doen jullie dit met het net zodat ze het er niet uitrekken en het toch zakt zodat ze altijd aan het hooi kunnen?
en waar halen jullie die netten? of zijn het netten van een gewoon hooinet?Mijn hooinetten gaan nooit echt lang mee
er komen altijd wel grote gaten in.
ook ga ik mij wat meer verdiepen in verschillende kruiden en takken
Jinte schreef:d4rkhorse schreef:dankjewel allemaal![]()
ik ga eens kijken naar zon bakhoe doen jullie dit met het net zodat ze het er niet uitrekken en het toch zakt zodat ze altijd aan het hooi kunnen?
en waar halen jullie die netten? of zijn het netten van een gewoon hooinet?Mijn hooinetten gaan nooit echt lang mee
er komen altijd wel grote gaten in.
ook ga ik mij wat meer verdiepen in verschillende kruiden en takken
Onze bak heeft onder en boven ringen zitten met een touw. Touw door het frame heen en aan de bovenste ring vast klikken. Tillen ze het frame er niet uit en het zakt mooi mee.
Wij hebben onze netten van PaardEerlijk. De nieuwste hebben we zelf gemaakt. Was zo gedaan en ze zijn erg stevig. En een fijne maas van 3x3. Mocht je een grotere maas willen hebben ze ook 4,5x4,5. En ze verkopen ook kant en klare hooinetten
Nu een nieuw net in bestelling voor om de grote baal. Dat net is na 6 jaar op aan het raken.
Zojuist heel veel rubber tegels en matten kunnen ophalen voor een prikkieEn nog in de buurt ook. Laatst ook al van die grote tegels van 1x1 gratis op kunnen halen. Dus daar gaan we zo mee bezig
d4rkhorse schreef:Heb je toevallig een foto van dit systeem?![]()
ik ga eens kijken bij paardeerlijk dankjewel