ruitje schreef:Of ik heb altijd een verkeerd beeld gehad over merries
Misschien even het voorjaar afwachten?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
! Leuk dat jij hier als eigenaar ook kan posten. Zien mensen het ook van de andere kant
.
.
. Nee, er staan nu denk ik in de individuele stallen verhoudingsgewijs meer rijtypische rassen.
.
. Ik vul ook maar wat in eigenlijk
). Dus ik zou gaan voor de reguliere stalling met meer buitentijd voor een rijpaard of wedstrijdpaard. Maar dit is echter mijn persoonlijke mening en ik blijf het nog steeds een machtig mooi project vinden.
en die eigen stalgang is ook wel prettig en nodig denk ik ja. Dank je voor de uitleg, vond ik leuk om te weten haha.
) en wij voeren juist nog 1 keer zelf voer met meer energie. Maar ik snap wel dat de vraag er nog niet is, eerst ook eens aankijken hoe het gaat denk ik ruitje schreef:Wij hebben nu een aantal verschillende opties en dit is er 1 van. Het is dan aan de eigenaar om te kijken wat het beste bij het paard/je eigen situatie past
.
. Dus we kijken gewoon wat past goed bij jou en je paard en dat is prima
. Het is niet dramatisch hoor, maar de stukjes van 'mezelf' gewoon in onze eigen stalgang, die koester ik

Juist omdat het naast werk ook hobby is en je daarvan wilt genieten zonder dat je toch stiekem aan het werk blijft. Lastig uit te leggen, maar ik begrijp het haha.
. A Baby Unicorn

. 1 van de 2
ruitje schreef:Wij hebben tegenwoordig vaak onze achterdeur op slot, nadat er inderdaad iemand ineens in de woonkamer stond
dat is wel raar opkijken idd 
.
sanne83 schreef:Ik hoor dat vaak van staleigenaren, over privacy enzo, maar ik heb nog nooit op een stal gestaan waar duidelijke afspraken waren over de communicatie![]()
Hebben jullie duidelijke afspraken van hoe mensen kunnen communiceren (liever appen of aanspreken?) en van hoe laat tot hoe laat? Ik kan me voorstellen dat mensen je gewoon aanspreken als ze je zien en dan niet nadenken dat dat natuurlijk je halve dag opslokt als je zoveel paarden hebt staan.
.
.
. Best acceptabel vind ik. 

. Echt, de merries doen het tot nu toe echt 10 x beter dan de ruinen
.
Zo hebben mijn staleigenaren eens met samen geknepen billen -midden in de nacht- gekeken of mijn merrie het nog wel deed. Merrie die er bij stond bleef maar hinniken, dus zij naar buiten. Jessie lag plat en doodstil, dus ze hadden mij al opgezocht in de telefoon om me te vertellen dat ze dood was. Gelukkig lag Jes gewoon languit te snurken
en riep de andere merrie naar de andere paarden. Het was een enerverende nacht