fokfanaat schreef:mvermeulen1 schreef:mijn smid gebruikte het rubbertje meerdere keren.
Ieuw!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:You bet
Zeer vermakelijk bij tijd en wijle
[HK] Taalbloepers 10: vol pampers zet geen soda aan de dijk
karev schreef:Jeetje..dat is toch wel heel weinig vind ik. Maar ze zullen het erg goed op doen denk ik.
Maar dat is toch zo op? Staan ze dan niet lang zonder?
fokfanaat schreef:mvermeulen1 schreef:mijn smid gebruikte het rubbertje meerdere keren.
Ieuw!
DubbelDun schreef:You bet
Zeer vermakelijk bij tijd en wijle
[HK] Taalbloepers 10: vol pampers zet geen soda aan de dijk
AbbyBlues schreef:He jongens, even iets anders. Ik ken jullie ondertussen een beetje, zo de vaste crew op dit topic, en ik vertrouw op jullie oordeel. Kan ik even wat totaal off topic vragen?
Mijn man heeft deze advertentie zien staan in de markt en wil eigenlijk graag reageren. Ik ben een beetje terughoudend. Vind het een beetje vreemd dat iemand zich zomaar aanmeld om een doodgoed gezond leerpaard van 18 zomaar weg te geven. Maar het is natuurlijk wel een mooie kans als alles klopt wat ze zeggen. Kennen jullie deze persoon, of wat is jullie gevoel hierbij?
http://www.bokt.nl/markt/ad/381173/nieuw-warm-huis-gezocht-voor-ons-lief-leerpaard
kristelhans schreef:AbbyBlues schreef:He jongens, even iets anders. Ik ken jullie ondertussen een beetje, zo de vaste crew op dit topic, en ik vertrouw op jullie oordeel. Kan ik even wat totaal off topic vragen?
Mijn man heeft deze advertentie zien staan in de markt en wil eigenlijk graag reageren. Ik ben een beetje terughoudend. Vind het een beetje vreemd dat iemand zich zomaar aanmeld om een doodgoed gezond leerpaard van 18 zomaar weg te geven. Maar het is natuurlijk wel een mooie kans als alles klopt wat ze zeggen. Kennen jullie deze persoon, of wat is jullie gevoel hierbij?
http://www.bokt.nl/markt/ad/381173/nieuw-warm-huis-gezocht-voor-ons-lief-leerpaard
Oh lastig... als ze verder geen berichten op Bokt hebben is het nog lastiger..is het in de buurt? Dan kun je gewoon eens gaan kijken misschien?