fokfanaat schreef:mvermeulen1 schreef:mijn smid gebruikte het rubbertje meerdere keren.
Ieuw!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik muts moest het eerst nog een keer lezen om te snappen waarom jullie moesten lachen.
geniaal doordenkertje
ik houd daarvan. 

DubbelDun schreef:You bet
Zeer vermakelijk bij tijd en wijle
[HK] Taalbloepers 10: vol pampers zet geen soda aan de dijk
karev schreef:Jeetje..dat is toch wel heel weinig vind ik. Maar ze zullen het erg goed op doen denk ik.
Maar dat is toch zo op? Staan ze dan niet lang zonder?

fokfanaat schreef:mvermeulen1 schreef:mijn smid gebruikte het rubbertje meerdere keren.
Ieuw!
wel goed afspoelen
Oeh, gisteren gehoord dat we (het MBO onderwijspersoneel) flink loonsverhoging hebben gekregen, jeeehj! Niet off topic want paarden zijn duur.
Dus ik wilde het even delen. We krijgen het met terugwerkende kracht + een eenmalig extraatje, hoe lekker! *danst*
Ik verdeel het wel zo gelijkmatig mogelijk over de dag, behalve vandaag. Ze moeten op de paddock met hooi tot eind middag, vriend heeft een klus in Utrecht dus die kan ze niet op de wei zetten en ik ben te laat terug. Balansdagje noem ik dat dan maar.
DubbelDun schreef:You bet
Zeer vermakelijk bij tijd en wijle
[HK] Taalbloepers 10: vol pampers zet geen soda aan de dijk
AbbyBlues schreef:He jongens, even iets anders. Ik ken jullie ondertussen een beetje, zo de vaste crew op dit topic, en ik vertrouw op jullie oordeel. Kan ik even wat totaal off topic vragen?
Mijn man heeft deze advertentie zien staan in de markt en wil eigenlijk graag reageren. Ik ben een beetje terughoudend. Vind het een beetje vreemd dat iemand zich zomaar aanmeld om een doodgoed gezond leerpaard van 18 zomaar weg te geven. Maar het is natuurlijk wel een mooie kans als alles klopt wat ze zeggen. Kennen jullie deze persoon, of wat is jullie gevoel hierbij?
http://www.bokt.nl/markt/ad/381173/nieuw-warm-huis-gezocht-voor-ons-lief-leerpaard
kristelhans schreef:AbbyBlues schreef:He jongens, even iets anders. Ik ken jullie ondertussen een beetje, zo de vaste crew op dit topic, en ik vertrouw op jullie oordeel. Kan ik even wat totaal off topic vragen?
Mijn man heeft deze advertentie zien staan in de markt en wil eigenlijk graag reageren. Ik ben een beetje terughoudend. Vind het een beetje vreemd dat iemand zich zomaar aanmeld om een doodgoed gezond leerpaard van 18 zomaar weg te geven. Maar het is natuurlijk wel een mooie kans als alles klopt wat ze zeggen. Kennen jullie deze persoon, of wat is jullie gevoel hierbij?
http://www.bokt.nl/markt/ad/381173/nieuw-warm-huis-gezocht-voor-ons-lief-leerpaard
Oh lastig... als ze verder geen berichten op Bokt hebben is het nog lastiger..is het in de buurt? Dan kun je gewoon eens gaan kijken misschien?
, wat is het toch een gaaf dier.
. Al moet ik eerlijk zeggen dat mijn smid het rubbertje ook vaak meerdere keren gebruikte......
.
En die opmerking fokfanaat doet haar naam eer aan. Heerlijk!