Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:@Loulou: ziet er speels uit, maar ik zou het aan het eind iets breder maken. Dan kunnen ze op snelheid wat makkelijker draaien.
Wendy schreef:Heel eerlijk gezegd ben ik het wel eens met het punt dat een PP soms echt afbreuk doet aan het landschap. Ik kwam er laatst langs een waarvan de track echt een dikke modderbende was, alleen afgezet met paaltjes en lint.
Tenzij het echt heel mooi aangelegd is, ik kan me een topic herinneren over een hele mooie. Heb het net opgezocht, maar de foto's laden niet meer, ging over deze manege http://www.slichtenhorst.nl/pensionstal ... -paradise/
Je kun het concept natuurlijk gebruiken voor een soort landscaping project, dan kan het denk ik echt mooi zijn.
karev schreef:Nou karev zet me weer voor een uitdaging..normaal maakt het haar niet uit wat ze vreet, hooi, kuil, voordroog, alles wat ooit gras geweest is vreet ze. Ik had via mijn smid eiffelhooi gekocht. En DAT blieft ze niet. Ben nu vanaf woe bezig om het te voeren en de eerste dag ging het nog...daarna met tegenzin en nu, nu loopt ze er bij weg. Ze ruikt er aan en vertrekt...ja een fjord.....
hoe lang zouden jullie dit volhouden? Zou je denken, pech je vreet het maar (dit is armer hooi en beter voor dr, mijn vorige hooi is geseald en lekkerder) of zou je nu na een paar dagen toch wel denken, hmmm iets veranderen..normaal ga ik zo van het ene naar het andere hooi zonder problemen...maar nu dus wel. Dit is nieuw in fjordenland
palousa_boy schreef:Hier staat gelukkig niet zo veel jkk in de buurt, en alles dat ik vind trek ik er meteen uit, of dat nou bij de buren is of bij ons zelf.
Het hooi dat wij nu hebben is mooi hooi, maar gaat momenteel erg hard. Kan nog een week of 10 vooruit en dan begint het toch wel een beetje op te raken. Maar gelukkig is het deze zomer mooi weer geweest en puilen alle schuren uit van het hooi dus is het lekker goedkoop.
Kan het nu direct bij de boer per baal kopen dus scheelt mij weer opslag.