bah

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sylva schreef:Wellicht heb je dan idd een paar berichten van mij gemist anneliesdj. Ik schreef al eerder dat er geen sprake is van een sloot bij ons. Onze weilanden zijn omringd door een oude drafbaan, wat wij nu als paddock paradise track gebruiken. De track is omheind met houten palen en 4 lagen stroomdraad. Stroom voorzien van een kastje. Aangrenzend aan deze track is dus een kleine niet noemenswaardige greppel, daarna weide van de buren, gevolgd door een dijk met natuurgebied, gevolgd door een minibosje. Helemaal aan de linkerkant, van voren gezien, loopt een fietspad met het complex mee, naast de weide, naast het bosje, zo richting verschillende wijken/dorpen.
Tot slot klopt het wat funnyhorses zegt mbt mijn paarden. Wat dat betreft ga ik af op zowel de instincten van hond en paarden. Gekke is ook dat ze sinds eergisteren pas weer in die hoek komen en daar weer hun mestplek van gemaakt hebben. In dat opzicht, maar dan moet je even al mn berichten denk ik terug lezen, klopten er heel veel dingen niet in het gedrag van de dieren.
Tot slot gaan paardendieven volgens de politie georganiseerd aan het werk. Uiteraard zijn er mensen die een simpel afgelegen weitje verkiezen boven een aan huis geval. Maar het is maar net waar ze op uit zijn. De politie maakt het mee dat er maanden aan vooraf gaan, vooral bij meer paarden, om de boel zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wellicht speelt de kick er van mee, wie zal het zeggen?
Gezien politie het op mijn paarden houdt en mijn instinct dit ook zegt, hou ik het daar op en tref ik maatregelen, koste wat het kost. Beter dan op een dag brullen bij 4 legen boxen en denken had ik maar...
lrtj_ schreef:In de zomer heb ik ook wel eens om 11 uur pas op het paard gezeten.