Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Aria_zz schreef:Ja, er is geen vaste stal waar je ze binnen kan zetten, enkel een goede schuilstal.
Ik twijfel omdat het beste ver is, ben ik er vergeten bij zetten: 10km met de fiets.
En omdat er natuurlijk minder ruiter comfort is. Maar uiteindelijk is dat ook maar bijzaak zeker?
M_nouska schreef:Heb je meer informatie over het eten, de bakken, hoe de weides er bij liggen, afstanden prijzen.
Ik zal nu voor stal 1 gaan omdat ze daar zo lekker lang buiten staan. Maar het is wel klein en donker.
. Bij de grotere stal kan ze ze overigens wel zien 's nachts, maar ze kan er niet mee snuffelen of wat dan ook
en ook 24u buiten met 1 tinker en een minishetje. Het is opzadelen en meteen het bos in kunnen (waar ook jaarlijks eventing en cross wordt gehouden, leuk plekje dus). De vrouw die er nu staat voorziet alles: water, geeft dagelijks na haar werk een goede portie hooi winter en zomer,.. En daar komt het: ze moet hooi geven omdat de weide op dit moment maar 35 are groot is. Het is stuk is dus goed kaalgevreten, maar ze voedert goed bij heb ik de indruk, haar paard stond in ieder geval zeker niet te mager. Binnenkort komt er wel een stukje weide bij en dan wordt het vergroot naar een 42 are. Ze vraagt 100€ per maand inclusief het hooi.
. Hij kan er languit in liggen, maar moet dan wel een beetje mikken
maar hij kan wel lekker neuzen met de anderen.