jesito schreef:Daar geef ik je gelijk in, maar het komt af en toe over alsof alleen jouw manier goed is en alles wat hierbuiten valt is fout.
Ben maar blij met je eigen plekje dat je het zo goed voor elkaar hebt.
Ik blijf het grappig vinden dat mensen dat zeggen , terwijl ik volgens mij toch vrij duidelijk ben over mindere situaties dat die ook heel acceptabel kunnen zijn.
Er wordt echt enorm selectief gelezen

Ik zou het voor mijn eigen pony ab-so-luut niet willen , maar als iemand zijn paard slechts een dagdeel naar buiten doet en ècht geen mogelijkheden ziet om dat te verbeteren en er vervolgens nog vanalles aan doet om het dier nog meer uurtjes uit de stal te halen....en blijft uitkijken naar verbeteringsmogelijkheden , dan heb ik daar respect voor. Iemand die zijn paard in een hok gooit en vervolgens maar met drogredenen gaat gooien waarom het o zo slecht is om een paard buiten te zetten...daar ga ik dan wel eens op in omdat dergelijke onzin gewoonweg tegen gesproken moet worden. Net zoals de onzin van mensen die hun dier 24-7 in de bagger neerzetten.
De grap is dat ik juist minder oogkleppen op heb en zaken afkeur dan de mensen die mij daar van beschuldigen en het vervolgens denigrerend hebben over hamsterkooien en stormbanen , dat is echt de omgekeerde wereld

Nog grappiger is dat we het waarschijnlijk best wel aardig eens zijn allemaal