Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zidore schreef:volgens mij heeft ze het nog nooit geprobeerd maar is dit gewoon haar mening
goede mening, als je die nergens op baseert...
juudii5 schreef:Ik ben ook wel benieuwd wat er in radar was gezegd..
Begrijp het wel;.. soms oen ze een stofje meer erin en verkopen ze het voor veel.
Met gewoon shampo blijft het ook even evne zittne.. maar vind met CM de werking langer is.
EN die antiklit werkt naar mijn idee erg goed.
Maar er zijn altijd meningen.. bij de een werkt het wel, ander niet..
Eliine schreef:Rhine_ schreef:Wat is eigelijk de yellow out, in de zin van waar dient het voor?
het woord zegt het alVoor paarden met lichte/witte vachten/staarten die altijd gele urine en mestvlekken overal hebben
Daar werkt deze speciaal voor, dat je zelfs die vieze gelige gloed eruit krijgt.
Suzanne F. schreef:Nou ik was ook zo sceptisch en dacht: Tja laat ik het maar gewoon eens proberen. Dan pas kan je goed een mening vormen natuurlijk.
Ik heb het maar 1 x voor het paard gebruikt, nu heeft paard pech want het staat bij mij in de badkamer.Daar kan geen Elvive of Andrelon tegenop. Echt heel goed spul, eindelijk geen statisch haar meer en geen dotten haar meer in mijn haarborstel. Mensen vragen echt wat ik met mijn haar heb gedaan. Ben je naar de kapper geweest? Nee. Heb je het gekleurd? Nee. Oh... en dan blijven ze maar kijken....
Rhine_ schreef:Eliine schreef:
het woord zegt het alVoor paarden met lichte/witte vachten/staarten die altijd gele urine en mestvlekken overal hebben
Daar werkt deze speciaal voor, dat je zelfs die vieze gelige gloed eruit krijgt.
Oke dan heb ik net zoals net de greenspot er niks aan. Met mijn 2 zwarte pony's