Ik heb meerdere doodbrave welshjes in handen gehad, dus er is hoop Marjan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Charaz schreef:Gisteren is de dierenarts nog geweest voor controle toen had ze wat verhoging maar goede darmgeleiden, diagnose was een virusje en doorgaan met de quadrisol, ze heeft toen nog een injectie gehad en knabbelde ook weer aan het hooi en dronk.
Gisteravond weer koorts en toen heeft ze quadrisol gehad.
Helaas vanochtend een hele nare verrassing… we hebben haar dood aangetroffen in haar stal.
Ben er even helemaal kapot van, 4 weken geleden m’n oudje in laten slapen
met acute koliek en nu dit.
M’n oom, man en boer uit de paard met trekker hebben haar uit de stal gehaald (ik was bang dat het naar was om te zien dus was even naar binnen gegaan), maar dat was gelukkig snel gedaan en volgens mijn man viel het nog mee om te zien.
boemel schreef:Wel een hele mooie foto Malenka.
Als ik foto’s maak van anderen dan vraag ik altijd netjes of ik foto’s mag gebruiken voor mijn portfolio. En ‘nee’ is ook eenprima antwoord
![]()
Mijn vriend is een voerkist voor me aan t maken.
Op wielen en onderin nog extra opbergruimte.
Er komt een plank in voor de supplementen en nog wat handigheidjes
[ [url=m/dhQJko.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karin_deB schreef:@boemel, mooie voerkist!
@manzano, lekker! Wanneer ga je?
Hier scheen vanmiddag lekker de zon![]()
Wel flinke woei maar die lijkt afgezakt nu.
Ben al weken verkouden en het leek de goede kant op te gaan maar nu zit sinds vandaag mn rechteroor potdichtheel irritant.
En ben gisteren mn trouwring kwijtgeraakt![]()
Weet niet meer precies wanneer ik hem voor het laatst had dus dat is lastig terugzoeken.
Lynn_Nikita schreef:Mijns is opgezogen door de stofzuiger, was jaren geleden een keer pissig en gooide hem af ergens in huis en erna vergeten weer te zoeken.
xXutopiaXx schreef:Hahaha DaisWat een reactie ook
![]()
Wel heel erg balen Karin...
Ik zit nu lekker een weekje in Oostenrijk en m'n ouders passen op alle diertjesM'n vader had gezegd de schuur te willen opruimen en een nieuwe werkbank te bouwen!
Dus ben erg benieuwd wanneer we thuis komen.. normaal als ik op wintersport ga, gaat de hond mee.. die is nu thuis gebleven, omdat we maar met z'n 2tjes op vakantie zijn, dan is een hond ook mee niet erg handig.. maar ik heb me er een spijt van!! Mis 'm zo...
MaritB schreef:Veel plezier op vakantie.
Nou onze pony blijkt toch wel luizen te hebben, had gisteren al geschoren en vandaag kwam de DA even langs (langs komen was goedkoper dan er heen gaan? haha)
Vandaag al eerste keer gewassen, hopelijk is de jeuk snel weg.
Verder gisteren heerlijk gelest en vandaag een grotere rond met het 2-span, 14 km deze keer![]()
Ze waren echt on fire, heerlijk!