Interessant Belker, fijne vrouw hè. Op zich goed dat er niets bijzonders uitkwam.
Oh nee Charaz Dat is echt vervelend. Hopelijk is de patiënt snel weer beter.
Solleke_Noah
Geplaatst: 20-01-24 08:32
Beterschap Charaz en horsii
Dikke darm koliek had mijn ijslander dame ook, die had daar een verstopping zitten. Maar je hebt er de dierenarts bij natuurlijk, maar wou toch even waarschuwen!
@horsii: fijn dat jullie zo goed voor jullie dappere haan zorgen
Charaz hoe gaat het? Oudje heeft paar jaar terug ook met flinke koorts gestaan. Nog steeds geen idee wat het was. Hij had toen de blaas vol en deed niet plassen door de koorts. Hij heeft volgens mij 2 of 3 wekens op koortsremmer gestaan.
Net weer voor kapitaal aan voer gehaald. Het is dat ik meer zakken had maar het is toch altijd een flink bedrag.
@charaz: kat ziet er zoals een kat betaald heel ongestoord bij te kijken Die van mij had waarschijnlijk venijnnige tikjes op de neus uitgedeeld
Hier ook grijs, maar de mestbollen zijn weer los getikt en de stallen schoon. Ze hadden van vannacht nog zoveel water over dat ik nu even nu hoefde bij te vullen.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
De enkel heeft alle kleuren van de regenboog, maar met brace kan ik alweer lopen zonder dat ik nog krukken nodig. Als het zo voorspoedig blijft gaan kan ik hopelijk volgende week gewoon weer alles doen.
Tess is duidelijk toe te aan een ontdooide paddock. man wat een klier. Mega baldadig en zuur vandaag. Kyra stond helemaal opgetrokken, had het koud. Regendeken opgegooid met 100 grams liner.
Lucky de haan knapt op. Staat steviger op zijn poten, lopen nog moeizaam. Eet heel goed. Kukelt. Weer eens wat anders gekukel door de babyfoon.
Onze poes was van de week per ongeluk buiten geweest. Nu hebben we haar bewust buiten gelaten, ze doet het super. Blijft heel erg bij ons in de buurt en de garage is haar veilige haven.
Vanmorgen op bezoek geweest bij de achterburen, puppy bezoek en kennis making.
Vanmiddag een les bij mij thuis gegeven, zo leuk om dat nu bij mijn eigen huis te kunnen doen. En nog een uur met Doortje gemend, t was super koud maar wel heel erg fijn.
Hier ligt er nog steeds een dik pak. Stallen zijn netjes, netten zijn gevuld, stoepje geveegd en nu binnen verder. Boemel ik ben benieuwd, is daar direct plek?
DubbelFun
Geplaatst: 21-01-24 12:04
@boemel: spannend. hopelijk heb je er een goed gevoel bij.
Ik zit nog moed te verzamelen om te gaan uitmesten.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 21-01-24 12:05
gewoon beginnen eenmaal bezig krijg je het lekker warm