Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joyce83 schreef:DP dat heb ik ook hoor en dan vind ik het ook weer niet prettig voelen als ik op de ene wel reageer en de ander niet.
Sneeuw ziet er lekker uit en een paardensneeuwengel rijkereuhh twee terwijl ik dit typ valt de ander ook ter aarde.
DuoPenotti schreef:joyce83 schreef:DP dat heb ik ook hoor en dan vind ik het ook weer niet prettig voelen als ik op de ene wel reageer en de ander niet.
Sneeuw ziet er lekker uit en een paardensneeuwengel rijkereuhh twee terwijl ik dit typ valt de ander ook ter aarde.
Ja ik ook, vind ik dan ook niet netjes van mijzelf.
Maar gaat soms ook zo snel hier.
En dan lees ik op de telefoon bij, maar zo'n grote post doe ik alleen op de pc want ben fosiel met typen op telefoon, dan denk ik, doe ik later wel.... ja....![]()
Dus voor iedereen die ik dan mis, sorry, is niet expres
DF ja snap ik dat je nu wat fijner slaapt.
Maar wel erg dat het moet. en ja zonnetje is lekker.
Ja was al bang dat ze er bokkend achteraan zou gaan wat ze anders doet, maar ze hield zich toch in.
DubbelFun schreef:@DP: Voor dit soort hondjes wel... ik zie er nog geen Rottweiler of Herder mee lopen
kojack schreef:Is die er in de maat van een Rottweiler?
DubbelFun schreef:@belker: dat is nog eens leuk om te winnen dus
Ga je er nog een vervolg aan geven ? Of was het eenmalig?
Het wordt tijd dat het gaat dooien en ik weer wat buiten kan doen... al dat binnen zitten, ik heb al 4 mutsen gehaakt van restjes wol