Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ohjajoh6 schreef:Bij vriendin op stal anders ook een pony van ongeveer 15 jaar die daar al jaren staat, die nu voor het eerst, die typische kapotte plekken, haar verlies en verdikkingen van ZE heeft. Heel apart dat het na zo veel jaar ineens zo heftig komt opzetten bij die pony...
Als het echt ZE blijkt te zijn, kan dus (mits huid niet kapot is) vroeg in het jaar tezamen met een deken, begonnen worden met het sprayen van butox: dat is namelijk speciaal bedoelt voor knutten, die kleine vliegjes, waar ZE klantjes zo veel jeuk van krijgen. De pony hier is van iemand anders en ligt flink open, anders had ik mijn butox op dat arme beest gesprayd. Is gelukkig door eigenaar (=niet die vriendin) een vliegendeken besteld.
Verder gaat het nog steeds poedersuiker met peren hier: mis mijn meiden echt verschrikkelijk. Maar zou graag weer aan de slag willen met een eigen paard of een hond, maar voor het eerste heb ik voorlopig het geld niet om te kopen en een hond is waar ik nu woon niet mogelijk.
Wil dus graag verhuizen, maar dan ben ik net als geld voor een ander paard, minstens een jaar verder.
En nu weet ik wel, ik heb het altijd gered, dus zal het nu uiteindelijk ook wel goed komen, maar ik word serieus depressief hier hele dagen alleen en niks om handen hebben, dan naar de lege wei te moeten staren.
horsies5 schreef:Wat een gek paard