Zeker als het droog is met weinig wind én soms een zonnetje Dan kom ik de winter wel door
horsii
Geplaatst: 23-09-22 09:24
Hier altijd boom zadels gehad , ook continue drama. Zoveel zadelmakers gehad. Onder de freemax doen ze het heel goed, wordt ook regelmatig gecheckt. Al een x een andere fork nodig gehad etc maar dit gaat al een paar jaar goed met kleine aanpassingen.
Hier druk bezig de den om te halen voor de aanbouw. Is ook aardig dood al.
Hahaha ooievaars schijten dan je hele terras onder
Mooie kippen! Barnevelders?
T is idd fris buiten en koelt snel af. Aangezien dit nog onze dakkapellen zijn op t moment koelt t in huis ook teveel af Hoop dat de kozijnen er over twee weken in zitten. Anders wordt ik chagrijnig
Amy is echt een lieverd Marjan. Hier is Tess altijd bouwopzichter. Die is zo nieuwsgierig dat ze de stal uitrent om te koekeloeren als ze wat geks gehoord heeft
Vanmorgen de paarden beide voor het eerst gereden na een week rust ivm osteopaat. Diekke in de bak, die voelde wel los en relaxed.
Ben met Tess het bos in gegaan. Was vergeten dat ze bomen omgezaagd hadden en ik was ook vergeten dat ze na een osteopaat behandeling alles gek vindt voelen en begint te bokken.
Maar al met al was ze na een paar minuten spektakel braaf.
En vanmiddag had ik de paardentandarts. Allebei hadden ze wat haakjes, maar geen gekke dingen.
Nu even zitten en zo de muren verder schuren, dan kan er morgen gesaust worden.
Aangezien de poetshulp voor de 3e keer op rij ziek is, heb ik bedacht dat we vanavond mooi Chinees halen. Want als ik die stofbende hier weer schoon heb, dan heb ik geen puf meer om te koken.
Deze bijzet ivm een “ functioneringsgesprek”. Helaas had ik de ponymaat gepakt ipv haar maat. Jammer dan maar even. Dit touw vanwege het gemak en omdat ik zelf erg laag in energie zat.
DubbelFun
Geplaatst: 23-09-22 16:19
boemel schreef:
.. Want als ik die stofbende hier weer schoon heb, dan heb ik geen puf meer om te koken.
En gelijk heb je
Ik had vandaag 'oranje stoplichten dag'... maar de fysio heeft zich weer uitgeleefd en de paarde en hebben weer voer.
Ik heb de kat op schoot liggen. Het wordt kouder dus ze zoekt ons weer op.
Dais_
Geplaatst: 23-09-22 20:49
Wat een verschil met die boom weg Horsii!
MarjanB, niet alleen koud maar ook erg nat lijkt me met regen?? ik help het hopen dat over 2 weken alles lekker dicht is! En wat een lieve pony! Dat hoofd, zo schattig! ♡
Haha Robijn, ze kijkt ook wel bedenkelijk! Leuk he, merries