Ging de presser nog kapot, dus heel veel vertraging opgelopen.Om kwart na 10 zat alles binnen.
Ben wel heel erg blij met het hooi.

En de hele muur is rood.

Vandaag en morgen het schilderwerk afwerken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Nieuwe frontjes heb ik ook aan gedacht, maar ook dan zullen de zijkanten van de bovenkastjes af moeten en dat wordt nog een hele happening. 

Heerlijke keuken was dat.
Wij laten hem dus overspuiten. De vaste delen worden door datzelfde bedrijf in dezelfde kleur geschilderd als de deurtjes etc. Als het goed is plaatsen ze maandag de deurtjes terug, gisteren hebben ze de vaste delen voor de 2e keer geschilderd. Ik denk dat het heel mooi wordt, en idd een fractie van de kosten van een nieuwe keuken!
toffe kleur die muur 
heb ik hier gedaan, alle kastjes uit elkaar gehaald flink geschuurd - grondverf - witte lak ben er echt heel lang mee bezig geweest en het was heel mooi geworden maar nu 2 jaar later begint de verf te verkleuren (vooral aan de binnenkant van de kastjes - en ja het was 'dure' Flexa verf)
best een hoop geld aan verf uitgegeven ook en een nieuw aanrechtblad + wasbak + kookplaat erin gezet achteraf had ik beter 1000,- kunnen bijleggen en me een hoop tijd besparen en bij de Ikea een nieuwe keuken kopen