Dat licht is echt geweldig Boemel! En wat leuk dat er een bekende pony op de foto staat

Veel sterkte en succes in deze spannende week Belker. Wel heel fijn dat je vandaag nog zo lekker hebt kunnen rijden, hopelijk geeft dat een klein beetje afleiding...
Ah wat balen dat het toch ringworm is Marjan, duimen dat je het snel onder controle krijgt!
Jinte schreef:Prachtige foto'sHier was het vanmorgen ook zo mooi, maar geen foto's van gemaakt.
Eergister shoot gehad met m'n 3 jarige dame![]()
[ [url=m/KGxgFl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DOxmlm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nm4mvX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een prachtige foto's
Ga je er een (aantal) laten afdrukken?Dat klinkt alsof het echt een rondje genieten was Flubberboot! Zo kunnen ze je dag weer helemaal goedmaken he?

Ik spam er nog eentje hoor

of ik heb lastige paarden of ik train ze teveel in de spieren maar ik kan nooit een zadel vinden waar ik ff mee kan doen. Heb voor Kaatje een nieuwe aan laten meten. Zadel was klaar, 3 maand later met ophalen en hij was voor t mooie al te krap. Half jaar later, wilde het niet meer. Toen een ander zadel bij andere zadelmaker. Tijdje mee gereden, moest nieuwe vulling in en dan zou die passen. En natuurlijk paste ie niet.. had afgesproken dat ik als ie toch niet zou passen ik deel geld terug zou krijgen. Nu naar later nog geen geld terug en een zadel liggen dat ik niet verkocht krijg. Ben er hè-le-maal klaar mee..
Morgen misschien even buitenritje maken en de bak slapen. Zo blij met hoe die er nu uit ziet!