Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chasey schreef:Bliksem en Nick ook in de paddock gezet vanmorgen. MAar Nick loopt nu al op dikke ijsballen. Dus ik denk dat ie straks maar weer in de stal gaat.
Dit is de eerste keer sneeuw en ijzers voor Nick.Ik heb in het verleden James ook op ijzers gehad, maar in de winter liep hij bloot. Wat doen jullie met de paarden die ijzers hebben?
die geeft er niets om. Zijn ook buiten gebleven. Wel zal ik vanmorgen toen ik de kippen buiten liet allemaal vossensporen op de kippenweide.
toch wel fijn dat mijn kipjes iedere nacht veilig binnen zitten...

Vriend vond mijn actie erg bijzonder en vroeg zich af waarom ik de paardenauto (jeep) niet had gepakt. Nou hij zei dat ie die niet wilde gebruiken met de trekker opladen dus ik dacht ik laat m maar staan. Daar had wel een boel meer ingepast dan in mijn Ford Ka

In de paddock hangen twee rijen beoband, dat hing er nog van de vorige eigenaar en dat was nog goed. Daar hebben we een koord van Gallagher boven. Tussen de twee stukken beoband weer 10cm breed band van patura en aan de onderkant een koord van Gallagher. Eerst was dit ook band, maar ik heb een slowfeeder in de hoek hangen waardoor al het geknoeide hooi op het stroomband kwam te liggen. Dat moest om de haverklap gerepareerd dus daarom hebben we dat nu vervangen door koord. 
LdJ schreef:Ik zie allerlei bruikbare tips voorbijkomen, fijn & bedankt
Wat voor schrikdraad hebben jullie hangen? Ik begrijp dat dit een beetje van de hoeveelheid wei af hangt, maar merk, sterktes etc. Ik kom er niet echt uit op diverse sites waar je goed aan doet.