Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerst aan de longe, dat was een explosie van gekkigheid (staat gewoon 24/7 buiten), menig rodeo paard zou er jaloers op zijn. Vriendje is vandaag thuis aan het werk dus maar even gevraagd of hij haar wilde vast houden toen ik er op ging, want ik wilde er wel graag op. Toen was ze heel braaf

Gaat een stuk sneller dan met een bezem het hele erf vegen, dan voel je je ook alsof je met een tandenborstel bezig bent 
Inmiddels gaat dat veel beter. dynamiek schreef:Hier is mijn oudste shet een merrie nog steeds de baas ook over het grote paard![]()
Voor je E lekker veel thuis oefenen! Scheelt enorm ook qua financieel. Ook veel oefenen met bocht achteruit nemen en dan moet je naast de stoeprand staan uiteraard recht met je combinatie. Ben blij dat ik hem heb gehaald, maar of ik bovenstaande oefening nog zou kunnen
Dan blijf je mooi oefenen
De rand van het weggetje is wel veiliger dan een stoeprand als orientatie 
Gelukkig wel een aardige examinator. Van de zenuwen vergat ik bij aankoppelen de kar van de handrem te halen maar hij hielp me met een opmerking waardoor ik over de dissel stapte en het ineens merkte
, ik denk niet dat je het verleerd, maar de bijzondere verrichtingen zal ik wel 2x moeten steken.