Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Een dikke ijslaag...maar goed,mijn jongens zijn ook erg voorzichtig en ik strooi ook zout en wat zand.Geen last van oplikken...hangt zoutsteen in de stal,hoeven ze niet zo te bukken 
en direct voor de stallen heb ik een rolletje oude vloerbedekking klaar liggen
Stuk bij mijn ouders is gisteren gemaaid, dus heb maar even wat aanvulling meegenomen 

Maar het is de moeite niet hoor, is maar een klein stukje, iets van 60x60 denk ik. En veel boeren zitten er helaas niet meer. De huizen die je op de laatste foto ziet stonden er ee jaar geleden nog niet. Was vroeger ook van mijn ouders, maar helaasch... Veranderd bestemmingsplan, land was gepacht en gemeente had eerste koop.
Dus nu alleen nog een klein stukje bij huis over.
Niet alleen paarden verkocht, maar ook de cyclomaaier, schudder, pers, wagen... Ze hebben nog één stuk land aan de andere kant van het dorp, en daar wil ik mijn hooi voor komende winter af hebben. Dat gaat dan in samenwerking met de kennis, want over het algemeen komt daar meer af dan ik in een winter kan voeren
DubbelDun schreef:Thnx voor de tips DD! Ik kan natuurlijk op de plaats van de balen ook betonroosters laten leggen?Als ik zie dat de drainage richting sloot gaat net waar ook de balen liggen kun je daar wel een probleem verwachten. Dát deel zou ik dan zeker verharden en het deel van het hek tot bij de balen bijv. door puin/zand ook wat aan te harden zodat de tractors etc de boel niet aan gort rijden als ze daar gaan draaien.