Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XladyX schreef:Ik heb een vrouwelijke Lewie te koop voor een mooi plekjejaarling Welsh A merrietje. Voor wie zwicht voor een deken en er een pony voor bij zoekt
![]()
Dais_ schreef:XladyX schreef:Ik heb een vrouwelijke Lewie te koop voor een mooi plekjejaarling Welsh A merrietje. Voor wie zwicht voor een deken en er een pony voor bij zoekt
![]()
Heb je een foto en meer info?
Grootte? (Ivm dekenmaat![]()
)
Marit, respect voor jouw activiteit met de paarden in de winter. Zeker mennen, dan krijg je het altijd zo snel koud vind ik
Karin, hopelijk valt het mee op de weg morgen! Hier was het nu wel al flink glad en koud
Dais_ schreef:Heerlijk om zo lekker de tijd te hebben (met daglicht) om elke dag iets met ze te kunnen doen!![]()
Op mijn vrije dagen spendeer ik ook graag de hele ochtend in en rond stal, maar dat moet ook wel want ik mest buiten niks uit op mijn werkdagen
Vandaag is ook mijn vrije dag en het is droog en waait niet achterlijk hard en het is niet glad. Perfect weer om lekker wat bij en met de paarden te doen. Ik stap naar buiten en ik verzwik mijn enkel op het afstapje. Ik lig nu op de bank echt enorm te balen.
Ik vond dit plaatje nog btw. Zo treffend vond ik hem:
[ [url=m/bHtdHO.jpg]Afbeelding[/url] ]