Sterkte Belker! Dat de week maar snel voorbij mag gaan.
Hier ook een mooi begin van de dag.
Pony is de moeder van Amy van MarjanB
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dus ik heb ff goed kunnen uitmesten en ff kort gereden. Ben bij de rijvereniging gaan kijken gisteravond en was super gezellig. Hoop dat ik over 3 weken een keer mee kan rijden. Ga dan wat eerder zodat ik dr ff rustig aan het terrein kan laten wennen voordat we straks alles over de zeik hebben omdat mevrouw andere ideeën heeft
snap niet hoe het kan. MarjanB schreef:De plek blijkt toch ringworm te zijn.. ze heeft nu al meerdere plekken dus had van de week maar imaverol gehaald en hoop dat t snel weg is want heb volgende week de zadelpasser staan..

MarjanB schreef:Geen idee nog, wil wel iets waar ik beter in zit dan die ik nu heb. Maar wellicht ligt die uit balans waardoor ik niet lekker zit. Val wel uit de toon met het zadel denk ik als ik naar les ga maar goed daar moet ik maar schijt aan hebben.
Heb wel een afspraak voor een boomloos zadel. Merk dat ze daar gewoon fijner onder loopt.
heb er goede dingen over gehoord en ze woont op 4km dus dat is ideaal!

heb nu alleen nog maar barefoot geprobeerd dus hoop iets meer comfort te vinden met wat anders. Heb m’n boomzadel nog wel liggen en van de week maar eens proberen wat ze daar op doet. Wellicht wel goed om te kijken nu zo zoveel lekkerder in dr vel zit nu ze 24/7 buiten kan.
Zo heerlijk als je na een zware werkdag nog even rond kan hobbelen!