Fabster schreef:Ik ga t hooi zelf halen. Alles onverpakt. Zie ik meteen wat ik meeneem.
Ik ga jou tzt nog even pben waar je het haalt

Moet ook nog op zoek naar adresjes haha.
Britta31 schreef:Geen goede combinatie.Een ruin met de gekke 10 minuten,vol galop door een natte wei.Gevolg kluiten gras die rond vliegen en sliding sporen
Als hij maar plezier heeft gehad

Selka schreef:Vind dat altijd zo knap. Mensen die zuinig leven om hun dromen waar te maken. Wat dat betreft ben ik echt een verwende snotneus. Als student was het soms kiezen tussen een nieuwe spijkerbroek of de hoefsmid en toen nam ik mij voor nooit meer zo te leven. Ik vind het echt heel fijn om gewoon een nieuwe stofzuiger te kopen als ik dat wil bijv. Zou het vreselijk vinden als ik moet twijfelen of ik de dierenarts wel kan bellen als 1 van de beesten ziek is.
Nu begrijp ik wel dat het soms of voor sommige niet anders is maar ik denk wel dat ik persoonlijk mijn beestenstapel in zou krimpen.
Hier ook zo'n verwende snotneus

Nu ben ik niet zo van de veel kleding/schoenen ed kopen dus dat scheelt wel.
Maar een dagje sauna of uit eten kunnen we inderdaad intens van genieten en doen we ook met enige regelmaat.
Nu hebben we wel de luxe dat het kan.
Selka schreef:Wij sparen zeer zeker. Inderdaad ook voor pensioen. Geloof er niet zo in dat er nog AOW is als wij aan de beurt zijn. In NL mag je € 60.000 (met fiscaal partner 2018) hebben vrijgesteld van belastingen. Boven dit bedrag moet je betalen. Wij beleggen met ons pensioenpotje en sparen daarnaast voor alle andere dingen. Wij hebben geen schuld behalve hypotheek. Ik zou niet willen lenen voor een auto ofzo.
Nu aan het verbouwen en het geld vliegt overal heen. Zojuist de offerte gehad voor de vloer.... 3x zo duur als zij in eerste instantie aangaven. Zo blijft het geld verdampen.
Verbouwen, praat me er niet van!
Hier verdwijnt het geld ook als sneeuw voor de zon..
Wat geven jullie per jaar ongeveer uit aan hooi?
Ik las ergens 4000,- Moet eerlijk zeggen dat ik dat bedrag best hoog vind. Dat is 333,- per maand