mmm ik vind oudje wat hangerig als ik op de camera kijk. Vanmorgen wel zijn voer helemaal op gegeten. Stond ook aan het hooi te eten en keek kwiek. Guus is weer aan de wandel die loopt zichzelf wel warm. Straks maar even oudje temperaturen en extra soepie voor ze maken dat gaat er altijd wel in.
Vanmorgen training gegeven aan nieuwe medewerkers. Ben nog duf ervan. Zoveel informatie te verstouwen in 2 uur is toch wat.
Staat ie niet gewoon lekker te zonnen?? Of heb je daar geen zon?
joyce83
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-24 13:40
Ja staat idd net op het randje van de zon. Maar kopje wat laag dus ben ook aan het terugkijken en zie dat hij wel wat rondslentert maar minimaal. Zijn darmen zijn ook niet helemaal wat het moet zijn de mest is erg waterig. Geen echte drollen zeg maar. Staart ook vaker wat hoog.
mmm ik denk dat ik straks eens de ballen vul met wortels dan kunnen ze wat doen en bewegen ze ook gelijk.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 16-01-24 14:16
Hmmm niet fijn, hopelijk snel weer gewoon.
Hier vinden ze het vandaag geloof ik eindelijk prima. het is ook fijn weer vandaag.
Wat mooi bij jullie Duo Penotti met zoveel sneeuw. Vanmorgen was t hier bevroren, dus heb ze in de wei gedaan. Wilde ze net op de paddock zetten, maar Diekke en Tess die stonden daar al. Mirtje niet, die stond in de verste uithoek wei. Ja, die moet dan dus zonder halster terug naar de paddock gedreven worden. Nou dat was leuk (voor haar dan), ze ging in volle draf naar de andere uithoek van de wei. Ik zag al gaten van 20cm in de wei verschijnen
Gelukkig besloot ze daarna naar mij toe te komen met een engelen gezichtje en liet ze zich braaf naar de paddock begeleiden
Onze buitenkat heeft binnen overgegeven. Dat is al vies genoeg ware het niet dat er levende wormen in zaten. Gatverdamme zeg.
Ze is 6 weken geleden nog ontwormd. Mijn vriend haalt zo een kuur op bij de dierenarts.
Balen Joyce van ne oudje, hopelijk valt het mee. Boemel….. zo zonde. Fijn dat ze kwam. DF zonder deken was ook even fijn. DP. Knappe vlekjes. Mooi wit bij jullie.
Wij hebben weer een rondje gemend. Niet zo fanatiek als gisteren maar we hebben even fijn benen gestrekt. Daarna even lekker zonder deken rollen. Fiesta is hier ook al goed aan het verharen. Johnny niet. Johnny heeft wel een hele gave nieuwe deken.
Ooooh die deken is echt geweldig!!! Waar vind je zoiets?
Engeland Kost wat maar het zijn fijne dekens. Echt goede kwaliteit en door Thelwell gewoon te leuk. Wehebben ook het halster maar die is helaas net te groot.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.