Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Daan_O schreef:Haha Yontheke dan heb je in ieder geval zelfkennis
Ik vind autorijden leuk en vind dat ik het wel goed kan. Rij over het algemeen ook liever zelf dan meerijden. Ik rij een BMW Z4 cabrio, levert ook zeer regelmatig blikken van mannen op. Het valt echt op dat de auto icm blonde vrouw interesse van mannen wekt, want als ik in de VW Crafter (grote bus) van mijn vriend rij heb ik helemaal geen aandacht
Daan_O schreef:Haha Yontheke dan heb je in ieder geval zelfkennis
Ik vind autorijden leuk en vind dat ik het wel goed kan. Rij over het algemeen ook liever zelf dan meerijden. Ik rij een BMW Z4 cabrio, levert ook zeer regelmatig blikken van mannen op. Het valt echt op dat de auto icm blonde vrouw interesse van mannen wekt, want als ik in de VW Crafter (grote bus) van mijn vriend rij heb ik helemaal geen aandacht
Yontheke schreef:Ik ben duidelijk de categorie : KAN HET NIET!
meggiemeg schreef:Ik mag regelmatig voor mijn werk op pad met een vrij grote combi van bijna 15 meter en steek dat ook gerust achteruit op locatie. Dan staan de mannen vaak ook wel te kijken van o doet ze dat zo even...
Bij ons op de zaak kwam een keer een enorme bouwvakker wat halen, hij kreeg het niet voor elkaar om het op de aanhanger te krijgen, en maar zweten en zijn hoofd werd steeds roder. Na een kwartier heb ik het maar voor hem gedaan. Het ging om een toiletcabine met een leeg gewicht van 120 kg. Het is niet meer dan een handigheid en heel even moet je het gewicht over zijn dode punt heen tillen. Mocht het nooit vertellen van hem dat hij het niet voor elkaar kreeg, heb gezegd dat het wel zou vertellen maar zonder zijn naam.