Strookbegrazing werkt alleen goed als je ook de afgegeten strook 'afsluit' anders hebben ze op een bepaald moment nog het hele stuk om te eten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Van de week nog even het laatste stukje meepakken, maar die hebben we in het najaar ook al grondig gedaan, dus dat kost minder tijd als het goed is.
ik zou sowieso kijken voor drainage onder je bak.
bij het ene paard (warmbloed) zaten weinig vliegen en de ander (koudbloed) zat helemaal onder de vliegen, maar daar sluit de band ook niet aan als ze d'r hoofd omlaag heeft, maar als ze hem omhoog heeft zit hij bijna strak.. Fijn zo'n onderhals
Wij gaan ook veel zelf doen in het huis. Liever besparen op de kosten om het te laten doen dan op materiaal. Mijn vriend is heel handig dus die gaat bijvoorbeeld het plaatsen van de keuken, badkamer, tegelvloer etc zelf doen met behulp van een vriend die ook heel handig is. Duurt wat langer allemaal maar het belooft heel mooi te worden.
Mallootje schreef:Gisteren een shoot gehad met de paarden door Jolienvdb hier op Bokt.. Even een plaatje van de jongste, wie was hier in het topic alweer zo gek op hem?
[ Afbeelding ]
) schelde zand, dat is vrij grof dus daar zakt het water zo doorheen.
Heerlijk hoor!
_PatriciaH schreef:Ik lees altijd mee maar nu heb ik toch een vraag, jullie zijn zo druk met van alles rond om huis dat ik me afvraag of jullie nog genoeg tijd over houden om de paarden te rijden?
Ik merk dat sinds we verhuisd zijn er zoveel moet gebeuren dat ik amber tijd heb om te rijden...
Afgelopen weken wel gedaan, anders was mijn ruin echt dichtgegroeid en das zonde
Maar ik heb bijvoorbeeld echt geen tijd om er twee te rijden 
Alleen nu ik de boel wat beter op orde heb, gaat dat best snel. Kwestie van paarden verplaatsen, drinkbakken en hooibak verplaatsen. Oude stuk slepen, bemesten en sproeiers aanzetten.