Ook al is het soms wat schipperen
En ik schreeuw niet, maar ik erger mij wel kapot aan de zoveelste die hier het topic inwandeld en even meld dat een paard toch wel 24/7 buiten hoort
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
. Flink doorwerken nog

tita schreef:Ja ik werk ook fulltime en als ik moe ben dan ben ik moe en kan ik me echt niet aanzetten.
Ga naar stal en wandelen of alleen poetsen en losgooien tja en dat voldoet niet aan vele eisen.
Wat nog veel erger is ik ben wel eens 4 dagen moe achter elkaar.
runningkawa schreef:Moet je eens ME/CVS hebben..weet je wat moe zijn is....
Sorry, maar dat is toch geen reden om niet naar je paard te gaan?
Ik mag hopen dat in die 4 dagen een ander je paard uit zijn stal haalt voor een flinke periode
kan wel een boek schrijven mijn laatste verzorgster heeft maar liefs 3x zijn box niet dicht gedaan waardoor pony naar de kuilberg loopt en ik het kuil gaat liggen en vervolgens de hele nacht eten...
) stollingsziekte en pony is zeer moeilijk te rijden daarom voor kinderen niet leuk en volwassen mag ie niet meer dragen dus.Apple schreef:Ik heb ook geen weidegang en beperkte paddock.
Mijn paard komt wel elke dag zijn stal uit. In de winter niet altijd in de paddock, maar wel in elk geval uit zn stal en beweging.
ons paard en pony staan een hele dag buiten, of als het echt heel heet is 's nachts en dan 's morgens weer binnen
ik snap wel dat als je je paard/pony op een manege staat waar ze geen weidegang hebben dat je ze dan wel gewoon binnen laat zonder dat je het erg vind.
persoonlijk zou ik mijn paard/pony er niet neer zetten maar het is je eigen mening
tita schreef:Waarschijnlijk gaat van de winter een stalgenoot hem s'morgens in de paddock gooien en s'middags kom ik zelf maar bij ons mogen ze maar 15 min in de paddock
Splash schreef:15 minuten?
maar als er niemand na je wilt mag je langer... maar ja een stal vol werkende mensen (de meeste) en hebben echt niet de tijd om eerst je paard 2 uur los te gooien en vervolgens te gaan "werken"
. Even iets anders na een hele dag hard werken. tita schreef:Splash schreef:15 minuten?maar als er niemand na je wilt mag je langer... maar ja een stal vol werkende mensen (de meeste) en hebben echt niet de tijd om eerst je paard 2 uur los te gooien en vervolgens te gaan "werken"
Overigens als je paard in de paddock staat mag je niet van het terrein af
tita schreef:runningkawa schreef:Moet je eens ME/CVS hebben..weet je wat moe zijn is....
Sorry, maar dat is toch geen reden om niet naar je paard te gaan?
Ik mag hopen dat in die 4 dagen een ander je paard uit zijn stal haalt voor een flinke periode
Zucht ja dat heb ik gelukkig niet alhoewel het wel bijna te spraken kwam.
Het is net alsof jij weer iets zoekt om te rellen met als je je paard maar wel uit zijn stal haalt.
Ik schrijf er toch duidelijk bij wat ik met hem doet als ik te moe ben
Frankje23 ik begin daar niet meer aan..kan wel een boek schrijven mijn laatste verzorgster heeft maar liefs 3x zijn box niet dicht gedaan waardoor pony naar de kuilberg loopt en ik het kuil gaat liggen en vervolgens de hele nacht eten...
Gelukkig geen koliek.
En dan moet ik een verzorgster laten komen die gaat longeren en moet ik dan s'avonds gaan rijden?
Dat trekt ie echt niet meer hoor.
Bovendien heb ik een uitzondering (jajajaj daar gaan we weer) stollingsziekte en pony is zeer moeilijk te rijden daarom voor kinderen niet leuk en volwassen mag ie niet meer dragen dus.
Waarschijnlijk gaat van de winter een stalgenoot hem s'morgens in de paddock gooien en s'middags kom ik zelf maar bij ons mogen ze maar 15 min in de paddock