Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lenor schreef:Denken jullie dat er echt een te kort komt?
Wij hebben baaltjes verkocht voor 4 euro per stuk en die mensen het op kwamen halen vertelde dat het wel naar 6 of 7 euro kan gaan. Zou het echt?
SARINO schreef:Wij hebben dit jaar extreem veel last van roofvogels en kauwen.Als het geperst is en de dag erna van het land halen zitten er al overal gaatjes in geprikt.Ik plak me suf.....
Wij ruilen een baal om aan klanten als hij niet goed blijkt.Er kan wel eens prut of een dode mol of iets in zitten en dat kan je aan de buitenkant niet zien.
Caira schreef:Indestal schreef:Alles wat nu nog wordt binnen gehaald zou ik niet aan paarden geven, dat lijkt mij echte kuil en met weinig voedingswaarde, zal voor de koeien zijn.
Wij hebben gisteren nog geperst, was echt knap spul, heeft 5 dagen droog gelegen
MaNdiii schreef:Vandaag een nieuwe baal hooi (zou meer dan 500kg wegen?) door de boer laten neerzetten. Ik kreeg te horen dat deze 120 euro kostte. Is dit een normale prijs op dit moment? Nu wil ik mijn paarden natuurlijk genoeg hooi geven maar het moet ook wel leuk blijven.
De helft komt meer in de buurt... MaNdiii schreef:Vandaag een nieuwe baal hooi (zou meer dan 500kg wegen?) door de boer laten neerzetten. Ik kreeg te horen dat deze 120 euro kostte. Is dit een normale prijs op dit moment? Nu wil ik mijn paarden natuurlijk genoeg hooi geven maar het moet ook wel leuk blijven.
MaNdiii schreef:Vandaag een nieuwe baal hooi (zou meer dan 500kg wegen?) door de boer laten neerzetten. Ik kreeg te horen dat deze 120 euro kostte. Is dit een normale prijs op dit moment? Nu wil ik mijn paarden natuurlijk genoeg hooi geven maar het moet ook wel leuk blijven.