lizy29 schreef:Rond de 50% aldus een van de weerapps.
Oke, lekker gemiddeld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gini schreef:Ik vraag me wel af of de paardjes op de stal van TS nog steeds maar 2 uur naar buiten mogen. Dan is dat best al een lange periode.
Polly schreef:mirgino schreef:vreselijk als je paard nu hele dagen op stal moet staan
Niet te dramatisch hoor..
Mijne vind het met de hitte heerlijk binnen, snachts staan ze buiten.
shirleyp schreef:Gini schreef:Ik vraag me wel af of de paardjes op de stal van TS nog steeds maar 2 uur naar buiten mogen. Dan is dat best al een lange periode.
Jep... Nog steeds twee uurtjes paddock per dag... Er is wel wat regen gevallen, maar nog lang niet genoeg om het land te herstellen. Als je de kaarten bekijkt zie je ook dat wij momenteel in het droogste stuk van NL zitten. Gelukkig heb ik zomervakantie en kan ik meerdere keren per dag naar stal om mijn paard extra tijd buiten de stal te geven. Maar je begrijpt vast dat ik nog steeds niet blij ben met deze ‘oplossing’.
Kendra schreef:Waarom durven mensen hun paarden 's nachts niet buiten te laten trouwens?
Ik vind het een ideale oplossing (al jaren trouwens, wij wonen in een gebied met veel vliegen en dazen).
Kendra schreef:Waarom durven mensen hun paarden 's nachts niet buiten te laten trouwens?
Ik vind het een ideale oplossing (al jaren trouwens, wij wonen in een gebied met veel vliegen en dazen).